°Previous chapter.
~Now
Marilias pov
Άλεξ: Έχουμε μια καινούρια υπόθεση!
Ηλίας: Σε τι αφορά;
Άλεξ: Βρέθηκε μια γυναίκα βιασμενη με τρείς σφαίρες στο κεφάλι..
Ηλίας: Τιιι;
Άλεξ: ναι! Μαρίλια θέλω ένταλμα για αυτό σε έφερα εδώ.
- Ναι φυσικά το βγάζω τώρα αμέσως..Ήταν αδιανόητο..
Γυναίκα βιασμενη.
Ο Άλεξ είναι πολύ ευαίσθητος ειδικά όταν αφορά γυναίκα.Άλεξ: Η γυναίκα είναι στο νοσοκομείο. Μαρία θέλω να πας να δεις αν ζει. Αν είναι καλά!
Μαρία: Έφυγα!
Άλεξ: ΘΈΛΩ ΌΛΟΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΌΜΟΥΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΊ ΚΑΘΌΛΟΥ ΒΙΑ. ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΕΊΣΤΕ ΣΕ ΚΊΝΔΥΝΟ. ΤΑ ΜΈΣΑ ΕΝΗΜΕΡΏΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΎ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΆΘΟΣ. ΑΠΟ ΣΉΜΕΡΑ ΘΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΕΦΙΆΛΤΗΣ ΤΟΥΣ! Η ΟΜΆΔΑ ΚΡΟΎΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΔΕΝ ΞΑ ΑΦΉΣΕΤΕ ΚΑΘΌΛΟΥ ΠΕΡΙΘΏΡΙΟ ΑΚΟΎΣΑΤΕ? ΘΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΣΤΥΝΌΜΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΌΜΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΉ ΈΞΟΔΟ. Το fbi θέλω να είναι έξω. Η ομάδα κρούσης η ομάδα Δίας. Θέλω να είναι όλοι έξω. Και να προσέχουν! Αν δείτε κάτι παράλογο τον συλλαμβάνεται..
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΈΜΑ! ΚΑΝΈΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΊΚΑ ΤΟΥ ΒΙΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΣΦΑΊΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ! ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΜΕ ΔΟΛΟΦΌΝΟΥΣ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΟΧΉ! ΑΚΟΥΤΕΕ?
Όλοι: Μάλιστα κύριε!.
Άλεξ: Ας αρχίσουμε! Να έχετε όπλο μαζί σας και βέβαια να φοράτε αλεξίσφαιρο. Αν δείτε να βγάλουν όπλο και να πυροβόλανε θα πυροβολησετε κι εσείς. Οι εσωτερικές υποθέσεις θα σας καλύψουν! Και κυρίως εγώ!
Όλοι: Μάλιστα κύριε!Άλεξ: Ηλία εσύ είσαι μαζί μου.
Είχε δίκιο ο Άλεξ σε όλα αυτά που είπε. Δεν πρέπει να φύγουν..
- Ηλία πάω να βγάλω το ένταλμα..
Άλεξ: Ναι γιατί βρήκαν ένα σπίτι! Είναι κύκλωμα σωματοεμποριας. Μεταφέρει γυναίκες και της βιάζουν χωρίς την θέληση τους. Θέλω να βρείτε κρατούμενους όπου έχουν μπει μέσα για αυτό τον λόγο. Από σήμερα θα γίνουμε ΕΦΙΆΛΤΗΣ τους! Ακούσατε;
Όλοι: ναι!
Άλεξ: Αρχίζουμε λοιπόν!Πήγα στο γραφείο μου. Και έβγαλα το ένταλμα. Το έδωσα στον Άλεξ και ο Άλεξ πήρε τον Ηλία και πήγαν στον τόπο του εγκλήματος..
Τέτοια αντιμετωπίζουμε...Μεριά Άλεξ..
Όταν με ειδοποίησαν για την καινούργια υπόθεση τρελάθηκα.. μια γυναίκα βιασμενη και τρεις σφαίρες στο κεφάλι.
Ξέρω ότι δεν θα ζήσει. Είχε τρεις σφαίρες στο κεφάλι! Αποκλείεται να ζήσει..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;