°Previous chapter.
~Now
Alex pov...??: μπασταρδε..
Και τότε τα είδα όλα μαύρα..
Τα μάτια μου έκλειναν σιγά σιγά..
Οι ανάσες μου λιγόστευαν..
Το σώμα μου με είχε αφήσει...
Νόμιζα ότι πέθαινα..
Και τότε έκλεισαν τα μάτια μου..Αφηγητής ποβ (Πρώτη φορααα😎)
Ο Άλεξ πεσμένος στο έδαφος..
Τον είχε χτυπήσει με μια σφαίρα στον πνεύμονα..
Ο εγκληματίας χαρούμενος που τον σκότωσε..
Ο Άλεξ δεν είχε αντοχή..
Είχε μόλις δεχτεί μία σφαίρα..Όταν άκουσαν το "μπαμ" από το όπλο άντρες εισήλθαν μέσα και είδαν τον αρχηγό τους πεσμένο στο έδαφος. Και αυτόν χαρούμενο. Αμέσως τον πήραν από εκεί και τον εχωσαν μέσα..
Κάλεσαν ένα ασθενοφόρο και ήρθαν και τον πήραν! Πήγαινε στο νοσοκομείο!
Ήξερε πολύ καλά από την αρχή ότι αυτή η υπόθεση είναι δύσκολη. Που μπορεί να χάσει και την ζωή του. Για αυτόν πάνω από όλα ήταν η δουλειά του και αυτή.. Μπορεί να μην το έλεγε.. αλλά ήταν αυτή.. θα την προστάτευε για όλη του την ζωή..Η "μεταφορά" του στο νοσοκομείο έφερε λύπη προς τους αστυνόμους. Προς τους συναδέλφους του.
Τους έσωσε όλους. Και αυτός έπεσε!
Αυτός δέχτηκε μια σφαίρα για να υπηρετήσει το καθήκον του.
Ήταν ένας σωστός επαγγελματίας!Σε ένα τέτοιο επάγγελμα σίγουρα θα χάσεις κάποιον συνάδελφο.. παίζονται ζωές!
Δεν είναι τόσο απλό...Ο Ηλίας δεν ήξερε τίποτα.
Ούτε η Μαρίλια.
Ούτε η Εύα!
Δεν ήξεραν ότι ήταν στο νοσοκομείο ο Άλεξ..Θα τα καταφέρει;
Δέχτηκε μια σφαίρα στον πνεύμονα.. και λίγο ποιο πάνω..Η ζωή θα είναι άδικη μαζί του;
Η δίκαιη;
Σίγουρα έχει να δώσει περισσότερα στην ζωή..
Σίγουρα έχει να δώσει ευτυχία!
Επαγγελματικοτητα.
Αγάπη!.
Έχει να δώσει πολλά.. αλλά εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.. αν πεθάνει θα πεθάνει.. ο θάνατος δεν γυρίζει πίσω ότι και να γίνει..
Είναι κάτι που δεν το επιβλέπεις.. έρχεται από μόνος του από εκεί που δεν το περιμένεις..
Πίστευε ο Άλεξ ότι θα πάει να σώσει τις γυναίκες και θα "πεθάνει";
Πίστευε κανένας ότι θα πεθάνει πάνω στο να σώσει τις γυναίκες;
Να σώσει τις γυναίκες η οποίες περνούσαν δύσκολα..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;