Στέφανος ποβ.
{Ανάμνηση}
- Μωρό μου;
Μαριλια: Ναι..
- τι θα έλεγες σήμερα να πάμε καμία βόλτα;
Μαρίλια: Δεν έχω θέμα..
- ωραία μωράκι μου..Και της έδωσα ένα φιλί στο στόμα..
Πήγαμε στην παραλία.. και αρχίσαμε να μιλάμε..
- Σ'αγαπω!
Μαρίλια: κι εγώ μωράκι μου..{Τέλος ανάμνηση}
Μακάρι να ήταν έτσι..
Μαρίλια: Ο Γιώργος ομολόγησε. Μας είπε τα ίδια με τον Ιάσωνα..
- Άρα να ετοιμαστώ για δικαστήριο?
Μαρίλια: Ναι!
- ωραία.. θα ενημερώσω..Μαρίλια: σε πρόλαβα εγώ.. σε μια εβδομάδα έχεις δικαστήριο.. έχεις νομίζω καιρό για να βρεις τι θα πεις κλπ κλπ..
- Ναι.. ευχαριστω..
Μαρίλια: παρακαλώ..Πήγα κοντά της..
- Σ'αγαπω!
Μαρίλια: εμ.. ας μην τα συζητάμε αυτά..
- αλήθεια σου λέω.. σε σκέφτομαι συνέχεια..
Μαρίλια: Θέλω χρόνο Στέφανε... Καλύτερα μην μπλέξουμε τα προσωπικά με τα επαγγελματικά..
- Εντάξει.. αλλά να ξέρεις ότι κάποια μέρα θα γίνεις δικιά μου..
Μαρίλια: Σίγουρα..Και έφυγα για το σπίτι μου..
Είχα πάρει όλα αυτά όπου χρειάζομαι για να μελετήσω την υπόθεση..
Μακάρι να κερδίσω αυτή την υπόθεση και να μπει αυτός μέσα..
Θα παίξω σίγουρα ύπουλα..- Κυρία Σοφία θα ήθελα να έρθετε να καταθέσετε εναντίον του Μαξ.
Σοφία: ναι φυσικά..
- ευχαριστω..Θέλω μάρτυρες.. να λένε ότι ήταν ο διοργανωτής του πάρτι..
Πήρα και τα κορίτσια όπου ήταν στο πάρτι και φυσικά έπεισα τον Γιώργο και τον Ιάσωνα να καταθέσουν εναντίον του.
Θα έχω ισχυρούς μάρτυρες..
Και φυσικά πρέπει να καλέσω και την κυρία Μάρω την καθαρίστρια όπου επιβεβαίωσε ότι είχε βρει ναρκωτικά στο σπίτι του..
Θα δούμε όμως πως θα πάει.. εγώ θα χαρώ να τον δω μέσα..
Συνήθως πάντα "νικάω" δεν έχω πολλές "ήττες" αλλά αυτά είναι του επαγγέλματος.. είναι ανάλογος το θέμα όπου θα αναλάβω..
Προσπαθώ πάντα να δώσω δικαιοσύνη στους ανθρώπους όπου πρέπει!είναι σχετικά δύσκολη υπόθεση.. αλλά θα τα καταφέρω..
Μετά από μια εβδομάδα...
Είμαι στο δικαστήριο.. και έχω λίγο άγχος.. πάντα έχω.. δίπλα μου είναι ο Ηλίας και η Μαρίλια...
Μακάρι να τα καταφέρω..
Έχω βρει πολλά στοιχεία..
Και σίγουρα θα τα θέσω..
Ο Μαξ είχε κατηγορηθεί και για εμπόριο ναρκωτικών.. δεν χορηγούσε μόνο σε ανήλικα παιδιά αλλά σε όλο τον κόσμο.. έφτιαχνε δικά του ναρκωτικά και τα έδινε στον κόσμο σαν φάρμακο.. με αποτέλεσμα να έχουν πεθάνει 40 ζωές..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;