Απο Στέφανος..Βρες μια δικαιολογία και έλα από το δωμάτιο μου. Θέλω να σου μιλήσω...
Είναι τρελός?
Σιγά μην πάω..Εγώ.
Είσαι τρελός;Στέφανος..
Για εσένα ναι..είμαι.. έλα θέλω να σου μιλήσω.. και μετά μπορείς να φύγεις..Για κάποιο λόγο τα λόγια του δεν με πείθουν.. ξέρω πως θα πάει όλο αυτό..
Ναι μπορεί να τον έχω συγχωρέσει.. μπορεί όχι για όλα αλλά για κάποια ναι..
Αυτό τον καιρό μου έχει δείξει δείγματα αλλαγής..Εγώ.
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ. Καληνύχτα!Στέφανος.
Θα έρθω να σε πάρω επιτόπου και ο Μάικ μετά θα θέλει εξηγήσεις.. ή θα έρθεις στο δωμάτιο μου ή θα έρθω να σε πάρω από το δωμάτιο της αδελφής μου. Εσύ επιλέγεις μωρό μου..Εγώ.
Θα δω(:Σ
τέφανος
Σε περιμένω μωράκι μου <3Και έκλεισα το κινητό μου.
Να πάω;
Αλλά αν πάω τι θα γίνει;
Αν γίνει κάτι μεταξύ μας;
αχ οχιιι...
Πρέπει να προχωρήσω την ζωθ μου..
Χωρίς τον Στέφανο..- εμ.. παιδιά.. πρέπει να φύγω..
Άλεξ: γιατί;
Μάικ: γιατί μωρό μου;Δεν έχω πει στα παιδιά ότι με τον Μάικ δεν τα έχουμε κανονικά.
- Ήρθε μια φίλη μου στο Παρίσι και μου είπε ότι είναι χάλια ψυχολογικά. Χώρισε η καημένη.. και ξέρετε.. θέλει την στήριξη μου..
Ηλίας: εντάξει..Και πήγα να φύγω.
Άλεξ: χερετησματα στον Στέφανο.
- Που το ξέρεις;
Άλεξ: ε το έχω καταλάβει.. σε αγαπάει.. και έχει μετανιώσει να το ξέρεις..
- Οκευ..Πήγα στο δωμάτιο μου φόρεσα το νυχτικό μου και πήγα προς το δωμάτιο του Στέφανου.
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;