T H I R T Y- S E V E N♡

456 20 3
                                    

Είμαι στο τμήμα και ανακρίνω τον Γιάννη..
Τον θυμάστε καλέ αυτόν; Που έριξε σφαίρα στον Άλεξ.
Αυτός είναι.
Τώρα θα δείτε πως ανακρίνω.
Ήρθε μαζί μου και ο Ηλίας..
- Πάνε μήνες ε;
Τον ρωτάω.

Γιάννης: Ναι. Ο Άλεξ πως είναι πέθανε;

Είδα τον Ηλία να αγριευει. Αλλά του έκανα νόημα.

- Ο Άλεξ είναι μια χαρά. Ο αδελφός σου ο Ερρίκος πέθανε δυστυχώς. Κρίμα ε;
Γιάννης: Από την αρχή δεν σας πίστεψα.
Ο Ερρίκος είναι καλά.
- Εσύ το λες αυτό. Ο Ερρίκος πέθανε δυστυχώς. Έπρεπε και οι αστυνομικοί να σωθούν. Πολλές σφαίρες είχαν εκτοξευτεί.. Σαν τώρα μου φαίνεται. σαν να βλέπω το σώμα του.. δυστυχώς δεν πρόλαβε να πάει στο νοσοκομείο. Πέθανε Συλλυπητήρια. Ζωή σε εσένα. Αν έχεις στην φυλακή.

Ναι ήμουν πολύ σκληρή αλλά αυτός ο τύπος είχε διαπράξει έγκλημα. Είχε σκοτώσει 3 γυναίκες. Είχε βιάσει 5 γυναίκες και επιτέθηκε σε αστυνόμους!
Οπότε νομίζω καταλάβατε τον λόγο όπου μιλάω τόσο σκληρά.
Άλλοι θα τον είχαν σκοτώσει επιτόπου!
Άλλοι θα του έδιναν θανατική ποινή.
Αλλά εγώ δεν θα το κάνω. Θα τον αφήσω για όλη του την ζωή στην φυλακή. Θα τον βάλω σε φυλακή όπου δεν θα βλέπει κόσμο. Δεν θα βλέπει το φως του ήλιου καθόλου.
έτσι αξίζει!

Γιάννης: Ο αδελφός μου ζει!
- Εσύ το λες αυτό.
Γιάννης: Δεν θα πιστεψω τίποτα από όλα αυτά που λέτε! Είστε κολομπατσοι!
- Κολομπατσοι ε;
Γιάννης: Ναι!
- δεν νομίζω να έχεις θέμα αν κάτσεις αλλά δύο χρόνια στην φυλακή; Τι λέω.. αφού θα κάτσεις πολλά. +2 χρόνια δεν έχεις θέμα!
Γιάννης: Θέλω τον δικηγόρο μου.
- αν βρεις δικηγόρο εγώ θα χαρώ να σε δω στο δικαστήριο. Μην ξεχνάς είμαι δικηγόρος και εισαγγελέας.
Γιάννης: θα τα πούμε στο δικαστήριο.
- Μου δίνεις ένα όνομα! Του αρχηγού και σου αφαιρώ αυτά τα δύο χρόνια.
Γιάννης: Δεν σου λέω..

Ο Ηλίας με κοιτούσε!

Τότε ήρθε η Εύα.

Εύα: Μαρίλια μίλησε!
- ωραία. Ηλία πήγαινε..

Έφυγε ο Ηλίας.

- άστο δεν χρειαζόμαστε να μας το πεις. Το ομολόγησαν οι φίλοι σου. Οι έμπιστοι φίλοι σου. Για να μην κάτσουν περισσότερα χρόνια. Αλλά ξέρεις κάτι; Δεν θα τους κάνω την χάρη. Θα κάτσουν όσα αξίζουν βάση νόμου. Ξέρατε τις συνέπειες.. οπότε θα τα ξανά πούμε.

- φυλακές! στην ανοιχτή πτέρυγα..

Τον έβλεπα να αντιστέκεται.

Πρέπει να του δώθει ένα μάθημα.
Στην ανοιχτή πτέρυγα. Είναι εγκληματίες, άνθρωποι που έχω διαπράξει φόνους, έχουν κλέψει, βιαστές.. και γενικός.

You are my drug♡Where stories live. Discover now