Σήμερα τελειώνει η ιστορία 🥺Μετά από ένα μήνα..
Μαρίλια Ποβ..
Εδώ και ένα μήνα νιώθω συνεχής ζαλάδες, τρώω σχεδόν πολυ, κάνω συνέχεια εμετό.. η Μαρία μου είπε να πάω στην διαιτολόγο να κάνω εξετάσεις αλλά πραγματικά δεν νομίζω να είμαι έγκυος..
Οι επαφές όπου είχα με τον Στέφανο ήταν ξεκάθαρα με προφυλακτικό.. όταν έμπαινε μέσα μου φορούσε προφυλακτικό...Ανάμνηση..
Στέφανος: θέλω να μπω μέσα σου..
- είσαι τρελός; Εδώ;
Στέφανος: ναι μωρό μου..
- είμαστε στο γραφείο.. αν μπει κάποιος;
Στέφανος: θα κλειδώσω..
- είσαι τρελός;
Στέφανος: για εσένα μωρό μου..σε θέλω!
- κι εγώ σε θέλω αλλά..
Στέφανος: κάντο για μένα μωρό μου.Και χωρίς να το περιμένω με ξάπλωσε στον καναπε, μπήκε από πάνω μου και αφού με εγδυσε μπήκε με γρήγορο Ρυθμό μέσα μου. Χωρίς προφυλακτικό..
Στέφανος: Σ'αγαπω!
- κι εγώ..Τέλος ανάμνηση..
Όχι ρε πουστη!
ΕΙΜΑΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΈΓΚΥΟΣ!
ΕΙΜΑΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΈΓΚΥΟΣ+
ΓΑΜΩ
ΓΑΜΩ
ΓΑΜΩΩΩΩ!Και πήρα την Μαρία.
- τρέχα να πάρεις ένα τεστ εγκυμοσύνης..
Μαρία: Τι;
- είμαι μάλλον έγκυος!
Μαρία: τιιιι; Έγκυος; Ομγγ ομγγ! Θα γίνω θειαααα. Ομαιγοοδ. Αχ..
- Μαρία πήγαινε γρήγορα!
Μαρια: το καλύτερο νεοοοο ομαιγοοοδ! Τρέχω..Και μου έκλεισε.
Αν δεν το θέλει;
Ανάμνηση
Στέφανος: Θέλω να κάνουμε μωράκι αγάπη μου. Θα είναι η δεύτερη μου αγάπη. Εσύ η πρώτη μου και το παιδί μας η δεύτερη. Θέλω να γίνω πατέρας και αυτή την φορά δεν θα σε εγκαταλείψω! Θα είμαι δίπλα σου. Θα σου σταθώ.. και θα είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Σ'αγαπω και ποτέ μην σου μπει σκέψη στο μυαλό ότι δεν θέλω αυτό το παιδί! Είσαι τα πάντα μου Μαρίλια. Και άργησα να το καταλάβω! Σ'αγαπω και θα σε αγαπώ για πάντα. Μέχρι το τέλος της ζωής μου!
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;