Είμαι εισαγγελέας!
Ιάσωνας: τι;
- μην κάνεις τίποτα.. θα σου βάλω χειροπέδες και θα πάμε στο τμήμα.. συλλαμβάνεσαι για βιασμό. Έχεις το δικαίωμα να μην πεις κάτι παραπάνω.. θα είναι εις βάρος σου..
Ιάσωνας: με παγιδευασατε!
- Συγνώμη..Του έβαλα χειροπέδες και ήρθε ένα αμάξι της αστυνομίας και τον πήρε.
Άρχισα να ψάχνω το δωμάτιο του.
Φορούσα γάντια βέβαια..Παντού υπήρχαν σχέδια με χαρτονομίσματα..
Και ήταν όλα πολύ καλά..
Ήταν σαν αληθινά..Έβαλα όλα αυτά τα χαρτιά σε σακούλες με το σήμα της αστυνομίας..και τα έβαλα σε ένα φάκελο..
Πήρα το λάπτοπ του και ότι αλλά στοιχεία όπου υπήρχαν και τα έβαλα σε μια σακούλα με το σήμα της αστυνομίας.
Ήρθε ο εγκληματολογικό και άρχισε να ψάχνει καλύτερα το σπίτι.Μπήκα στο αμάξι και έφυγα για το τμήμα.
Αφού έφτασα πήγα στον Ηλία και του τα έδωσα.
- αυτά είναι τα στοιχεία..
Λίγο ποιο μετά ήρθε ο Στέφανος!
Στέφανος: μια καθαριστήρια όπου δουλεύει στο σπίτι του Μαξ είχε βρει ναρκωτικά στο υπόγειο.. είχε πάει μια μέρα να καθαρίσει στο σπίτι. Και κατέβηκε στο υπόγειο και βρήκε ναρκωτικά.. και πλαστά χρήματα..
Ηλίας: την έβαλες υπό τήρηση της αστυνομίας; Δεν θέλουμε να την βρούμε πεθαμένη!
Στέφανος: ναι!
Ηλίας: ωραία. Κάλεσε την για κατάθεση. Μετά μπορούμε να τον βάλουμε μέσα. Εσύ Μαρίλια;
- ο Ιάσωνας είναι προς το παρόν στην φυλακή. Τώρα θα πάω για να του πάρω κατάθεση.
Ηλίας: Τι σου είπε!
- Ο Μαξ του έδινε ναρκωτικά.. μάλλον δεν το έχει καταλάβει ο Ιάσωνας ότι είναι ναρκωτικά...
Ηλίας: ναι και;
- μάλιστα τα σχέδια όπου βλέπεται.Τα άφησα πάνω στο γραφείο αφού φορούσα γάντια.
- του τα έμαθε ο Μαξ!
Ηλίας: καλή κάλυψη..
- ναι..
Ηλίας: Στέφανε πάμε.. πρέπει να τον πιάσουμε.. Μαρίλια πάρε κατάθεση από τον Ιάσωνα.
- φυσικά..Εφυγε ο Ηλίας και ο Στέφανος κι εγώ με την Μαρία πήγα στην αίθουσα ανάκρισης.
Ο Ιάσωνας καθόταν στην καρέκλα και ήταν κάπως σκεπτικός.
- Λοιπόν! Που φτάσαμε ε; Να φανταστώ δεν το περίμενες να βρισκόσουν εδώ.
Ιάσωνας: για την ακρίβεια όχι..
- το ξέρω.. δεν πειράζει.. να εύχεσαι να μην μπεις πολλά χρόνια μέσα.
Ιάσωνας: δεν θα μπω..
- Εγώ πιστεύω ότι θα μπεις.
Ιάσωνας: με παγιδευεσες.
- Δεν πρέπει να τους εμπιστεύεσαι όλους.
Ιάσωνας: μόνο τον Γιώργο εμπιστεύομαι.
- ναι για αυτό αναζητείτε.. σε άφησε. Δυστυχώς.. το εσκασε.. αλλά θα τον βρω; Γιατί πρέπει να μπει μέσα..
Ιάσωνας: δεν θα έφευγε ποτέ..
- όλοι μας..αν είχαμε μπλεξίματα με την αστυνομία θα το σκαγαμε. Ακόμα κι εγώ..
Ιάσωνας: δεν σε πιστεύω..
- ορίστε..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;