Στέφανος: θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για αυτό που έγινε προχθές.
- για τον βιασμό;
Στέφανος: ναι για αυτό.
- Πιστεύεις ότι θα σε συγχωρέσω;
Στέφανος: Όχι..
- όπως το είπες.Και πρώτου φυγω με έπιασε από το χέρι.
Στέφανος: Εσυ τι πιστεύεις; Ότι θα σε συγχωρέσω;
- όχι.. γιατί και εγώ και εσύ κάναμε λάθη! Αλλά το ποιο μεγάλο λάθος ήταν το δικό μου!
Στέφανος: χαίρομαι που το συνειδητοποιήσες!
- Ναι ήταν λάθος μου να πηγαίνω με τον καθενα ενώ ήμουν σε σχέση. Αλλά κάτι που ποτέ δεν θα σου συγχωρέσω είναι τα λόγια που μου είπες. Τα λόγια με πλήγωσαν! Κατάλαβα ότι με μισείς. Και ότι ποτέ σου δεν με αγάπησες. Σίγουρα έχουμε πολλές αναμνήσεις κάτι που ποτέ δεν θα τις ξεχάσουμε! Εγώ δηλαδή. Ποτέ δεν θα της ξεχάσω γιατί περάσαμε πάρα πολλά μαζί. Περάσαμε πολλές ώρες στιγμές! Που τώρα έγιναν στάχτη με τα λόγια και τι συμπεριφορές μας! Δεν αξίζω τέτοια λόγια. Με ξέρεις τι άνθρωπος είμαι και ξέρεις πως ήμουν εκείνη την περίοδο! Παρασύρθηκα από τις παρέες. Όπως κι εσυ παρασύρθηκε από τα ναρκωτικά παρασύρθηκα κι εγώ από τις παρέες! Δεν ήξερα τι έκανα. Νόμιζα ότι μπροουσα να κρατήσω την δημοφιλία στο σχολείο. Με αποτέλεσμα να χάσω εσένα. Τον άνθρωπο που είχα αγαπήσει παραπάνω από την ζωή μου! Το μετανιώνω ακόμα οκευ; Μετανιώνω κάθε στιγμή που έκανα όλα αυτά. Και κυριότερα που όταν ήρθες να μου ζητήσεις συγνώμη σε έδιωξα. Το σκέφτομαι καθημερινά και εύχομαι να μην είχε γίνει ποτέ κάτι τέτοιο. Και τώρα να ήμασταν αγκαλιά. Αλλά δυστυχώς έγινε. Δεν μπορούμε να κάνουμε.. δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω όταν πηγές να πεθάνεις! Μακάρι να ήμουν δίπλα σου και να σου έλεγα να αποφύγεις τα ναρκωτικά. Αλλά δεν μπορούσα. Με μισούσες! Όταν το εμείς ότι πηγές στο νοσοκομείο ήρθα τρέχοντας! Καθημερινά ήμουν δίπλα σου στο νοσοκομείο. Ακόμα και ας ήξερα ότι με μισείς. Σε αγαπούσα τότε! Σου κρατούσα το χέρι. Και σου έλεγα αυτά που ένιωθα. Όταν ξύπνησες από όλο αυτό έφυγα. Έφυγα μακριά σου. Και είχα υποσχεθεί ότι δεν θα σου μιλήσω! Ότι δεν θα σου πω τίποτα ότι ερχόμουν και σε έβλεπα. Ήθελα να σε φιλήσω τότε αλλά δεν μπορούσα! Μας ενώνε η αγάπη! Μετά όμως τα πράγματα πήραν άλλη πορεία. Άρχισες να με αποκαλείς πουτανα! Και με το δίκιο σου. Δεν θα πω ότι αυτό που έκανα τότε ήταν σωστό. Αλλά καμία γυναίκα δεν πρέπει να αποκαλείτε έτσι. Ύστερα έγινε ο βιασμός! Που εκεί όλα μέσα μου άλλαξαν! Άρχισα κι εγώ να σε μισω. Αν μπορείς να το πεις έτσι. Αλλά δεν έπαψα ποτέ να σε αγαπώ. Ότι και να είδε γίνει. Όπως κι εσύ. Με αγαπάς ακόμα. Και το βλέπω. Αλλά έχεις μίσος. Και με το δίκιο σου. Ο κάθε άντρας έτσι θα το επερνε όλο αυτό.
Αλλά μην ξεχνάς ότι εγώ ήμουν δίπλα σου τότε. Και είχα υποσχεθεί να μην σου το πω. Αλλά έπρεπε να το μάθεις. Σίγουρα δεν θα αλλάξει κάτι. Από μεριά σου. Αλλά καλύτερα έτσι. Ας μείνουμε γνωστοί. Δεν θα σου πω να μείνουμε φίλοι. Γιατί είναι κάτι δύσκολο. Μπορείς να με αποκαλείς όπως θες. Ξέρω ότι με έχεις μισήσει. Και ξέρω ότι όλα μέσα σου έχουν αλλάξει από την στιγμή που με είδες σε φωτογραφίες με άλλους. Δεν θα κάτσω να το αναλύσω άλλο αυτό το θέμα. Ήθελα απλώς να σου πω κάποια πράγματα. Για να λυθεί όλο αυτό το θέμα. Είναι καιρός να το αφήσουμε στο παρελθόν! Εγώ προσωπικά τα άφησα. Μπορεί ναι ακόμα να θυμάμαι όλα τα λόγια σου αλλά σε δικαιολογώ τα έλεγες από το μίσος σου!
Στέφανος: δεν είναι τόσο εύκολο...
- Το ξέρω! Απλώς ήθελα να στα πω. Τέλος αυτή η συζήτηση. Τελικά όλο αυτό μπορεί να βγήκε σε καλό. Να μην ήταν αληθινή αγάπη!
Στέφανος: Αληθινή αγάπη; Το ότι πήγαινες με άλλους; Το ότι σε έλεγαν πουτανα; Και ναι δίκιο είχαν!
- δεν καταλαβαίνεις! ΠΑΡΑΣΎΡΘΗΚΑ!
Στέφανος: απο τι; Από τι; Νομίζεις ότι είμαι κανένα χαπατο να πιστέψω όλες αυτές τις παπαριές που μου είπες;
- Ότι πεις! Για εσένα είναι παπαριες. Αλλά για εμένα είναι η αλήθεια.
Στέφανος: Δεν ήσουν ποτέ δίπλα μου στο νοσοκομείο!
- ΔΕΝ ΉΜΟΥΝ?
Στέφανος: όχι! Ποτέ δεν σε είδα. Όταν ξύπνησα δεν σε είδα πουθενά!
- πήγαινε ρωτά και θα δεις τι θα πουν! Όσο για το όταν ξύπνησες. Ναι τότε δεν ήρθα και σου εξήγησα γιατί. Φοβόμουν ότι θα με βρίσεις. Φοβόμουν ότι μπορούσες να γίνεις χειρότερα. Σκεφτόμουν εσένα τότε. Δεν έτρωγα δεν ήμουν καλά ψυχολογικά! Και ρωτά αν δεν με πιστεύεις!
Στέφανος: είναι τόσο εύκολο να σε πιστέψω;
- Κάνε ότι θες. Εγώ σου είπα την αλήθεια! Και θεώρησα να στο πω! Αλλά αν εσύ νομίζεις ότι είναι ψέματα. Πίστεψε ότι είναι ψέματα. Δεν θα κάτσω να σου πω κάτι άλλο... Απλώς όταν συνειδητοποιήσεις την αλήθεια τότε θα είναι αργά! Καλή συνέχεια στην ζωή σου.
Στέφανος: ε φυσικά .. πάντα εφευγες!
- έφευγα; Έφευγα; Ε; Έφευγα;
Στέφανος: Ναι!ποτέ δεν ήσουν δίπλα μου.
- όταν σου είπα ότι είναι έγκυος; Εσύ δεν έφυγες για ένα μήνα; Ήμουν 17! Με είχες αφήσει έγκυος. Και ποια η αντίδραση σου; Έφυγες! Έφυγες μακριά! Και εγώ σε περίμενα! Έκανα έκτρωση για εσένα. ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΓΆΛΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΎΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ. ΚΑΙ ΜΕΤΆ? ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ! ΚΑΙ ΣΕ ΠΊΣΤΕΨΑ ΣΑΝ ΧΑΖΉ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΈΡΩΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ. ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΥΓΧΟΡΕΣΣΑ!
Άρα καταλαβαίνεις τι γίνεται εδώ. Το ότι δεν φταίω μόνο εγώ. Και το ότι δεν σου έχω κάνει μόνο εγώ. Αλλά μου έχεις κάνει κι εσύ. Αυτό δεν στο συγχώρεσα ποτέ! ΑΝΑΓΚΆΣΤΗΚΑ ΝΑ ΧΆΣΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΊ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΓΆΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΎΣΚΟΛΗ ΘΈΣΗ!
Πρώτου με πεις πουτανα σκέψου αυτό! Το ότι έχασα το παιδί μου για εσένα!
Στέφανος: ΤΟ ΠΑΙΔΊ? ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ?
- ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!
Στέφανος: Αποκλειεται...
- Ήταν δικό σου! Πριν στο πω είχαμε κάνει έρωτα! Και μετά άρχισαν τα συμπτώματα! Αλλά εσύ με παρατήσες!
Εγώ ήμουν δίπλα σου τότε στο νοσοκομείο! Εσύ όταν ήμουν έγκυος έφυγες σαν κυνηγημένος! Ήξερες πολύ καλά ότι το παιδί που είχα στην κοιλιά μου ήταν δικό σου αλλά αποφάσισες να φύγεις. Χωρις να μου πεις ούτε ένα γεια.
Έκανα ναι πολλά λάθη! Και σου ζητάω συγνώμη! Αλλά έκανες κι εσύ! Με βιασες, αναγκάστηκα να κάνω έκτρωση στο παιδί σου, και με αποκαλούσες με τα χειρότερα λόγια!
Άρα καταλαβαίνεις την καταστήση.
Μπορείς να καταλάβεις και από μόνος σου ότι κάναμε και οι δύο μας λάθη. Το ότι δεν ήμουν μόνο εγώ η κακία της υπόθεσης!
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;