5✞

277 11 0
                                    

‼️Pozor‼️ tato kapitola je od 15+♥️
Já jsem vás kdyžtak varovala, protože vím že to stejně porušíte😂💦♥️🤷‍♀️

Začali jsme se k sobě přibližovat když najednou se naše rty spojili. Ve mě vybuchl roj motýlků.

Naše rty se o sobe třely a já chtěla čím dál tím víc a víc.

Martinus mě hladil na zádech a já měla svoje ruce v jeho mokrých vlasech. Lehce jsem za ně zatahala a on mi s úsměvem vzdychl do úst.

Museli jsme se od sebe na chvíli odtrhnout aby jsme se mohli nadechnout. Martinus si olízl ret a následně ho zkousnul. Já si musela taky zkousnout ret, ale to už Martinus nevydržel a hned se na mě zase vrhnul.

Martinus mě olízl spodní ret a já mu povolila vstup do mých úst. Naše jazyky se o sebe otírali a já ho chtěla celého ještě víc.

Martinus se odtáhl a začal mě dělat na krku znaménka lásky. Já svoji hlavu zaklonila do zadu aby měl lepší přístup.

,,Chci tě" zašeptal mi Tini do ucha, které následně zkousnul. Já si musela nad tím zkousnout ret.

Byla jsem tak nadržená.... a chtěla jsem ho jenom pro sebe, chtěla jsem ho celého

,,Tak si mě vem" zašeptala jsem a Martinusovi se zajiskřilo v očích.

Martinus

Ještě jsem se nikdy tak necítil krásně ze žádnou holkou jako je Noe.

Počkat co to zas melu?! Však ju mám jenom do postele!!! Vyspím se sní a pak ji odkopnu

Když jsem ji řekl chci tě a ona odpověděla tak si mě vem, tak jsem byl ten nejšťastnější člověka na světě.

Chytl jsem ji pevně do náruče aby mi nespadla a vyšel s ní z bazénu k ní do pokoje.

,,Kde máš pokoj?" zeptal jsem se ji

,,Vyjdeš schody a půjdeš úplně do zadu a hned ty pravý" zašeptala vzrušeně

Já jsem se musel jen uchechtnout,
Jsem prostě dokonalý

Noora

Vešel semnou do pokoje a hned zavřel dveře na které mě následně hned přirazil. Začal mě líbat na krku a já mu tahala za vlasy.

Martinus mě začal rozvazovat podprsenku od plavek. A já se začala mírně červenat. Když ji měl rozvázanou tak ju pomalu stáhl z mého těla pryč. Následně ju hned odhodil pryč a já jsem byla už červená jako rajče.

Snažila jsem se rukama zakrýt mé prsa, ale Martinus mě je hned oddělal.

,,Bby nemusíš se vůbec stydět jseš nádherná" zašeptal mi do ucha na kterým mi zanechal vlhký polibek.

Chytil mě pod zadkem a já mu vyskočila do náruče. Opatrně mě položil na postel a rukama se zapřel vedle mé hlavy aby mě nezalehl.

Svůj obličej přiblížil k mému a opatrně spojil naše rty v jedny. Líbali jsme se tak dravě ale tak opatrně. Z mých rtů přešel na můj krk kde si dělal vlhkou cestičku od mého krku až k mým ňadrům.

Jednou rukou chytl mé levé prso s kterým začal lehce kroužit a to druhé si vzal do úst. Po chvilce to vyměnil a pak mi tam zanechával polibky.

Když ho přestali bavit mé prsa tak si začal od mých prsou dělat vlhkou cestičku k mému podbříšku.

Martinus vzal mezi jeho zuby můj lem kalhotek a opatrně je stáhl dolů. Po té je odhodil do rohu pokoje.

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat