Kdybych jen věděla jak moc mi ublíží....
Noora
Právě ležím doma na posteli a dívám se na film. Z nemocnice mě pustili už včera. Oficiálně chodím s Martinusem. K Marcusovi jsem už přestala lásku cítit.
Marcus se mi zhnusil. Ptáte se proč? Protože jsem zjistila že se zase v tom baru vyspal se Charlotte. Už mě to nebaví.
Ukončila jsem to sním už včera. Stejně si myslím že mě nikdy nemiloval a vlastně k Martinusovi jsem vždycky cítila něco víc než k Marcusovi. Marcuse mám ráda, ale nemiluji ho. Jsem ráda že mám Martinuse .
Marcus
Sedím v koupelně. Jsem tady zamčený už od včerejška. Ptáte se proč? Hned vám to řeknu. Zase jsem to posral a vyspal se s Charlotte. Kurwa jedna. A samozřejmě si to natáčela a ukázala to Nooře. A Noora to semnou včera ukončila. Kurwa já ji tak zatraceně miluju, ale ona mi nevěří. A taky jsem se dozvěděl že chodí s mým vlastním bratrem.
,,Marcusi? Marcusi otevři!" zaklepal Martinus na dveře. Neměl jsem sílu odpovídat, jen jsem seděl a čuměl do blba.
,,Ne nechce otevřít už Vnevím co mám dělat..." začal Martinus mluvit. Myslím si že s někým volal.
~~~~
Martinus
,,Děkuji že jsi přišla" políbil jsem Noe a ona se na mě usmála.
,,To je samozřejmost, nechci se hádat chci se normálně bavit" zašeptala mi do krku a po té se hned odtáhla.
Marcus
V ruce držím žiletku a v hlavě se mě odehrávají všechny společné chvilky s Noe.
Žiletku jsem prvně chytil a položil jsem ju k zápěstí. Chtěl jsem už škubnout, ale to by nemohl zase někdo zaklepat.
,,Maci?" řekl tichý hlásek a mě se spustili zase slzy. ,,Maci prosím otevři mi chci si stebou promluvit" zase zašeptala a nejspíš se opřela o dveře.
~~~~
Sedím tady asi už další 2 hodiny a Noe se ještě párkrát pokoušela mě promluvit do duše. Já se stihl ještě několikrát jemně říznout, je to příjemný pocit.
22:22
Myslím si že už odešla. Kdo by semnou strácel čas?.
Stoupl jsem si a šel si umýt rány. Sklonil jsem se dolů do šuplíku pro obvazy a zavázal si to. Šel jsem zpátky na mé místo že si sednu, ale byl tam bílí papírek.
💔Pro Maca💔
Mací prosím otevři ty dveře. Chci si stebou promluvit prosím.....😔
Noora
Zmačkal jsem ho a hodil ho někam vedle sebe. Všiml jsem si že vedle mě byla ještě nějaká fotka.
Na fotce jsem byl já a Noe. Oba dva jsme se smáli. Musel jsem se trochu pousmát. Ale po chvilce mě smích zase přešel. A je to tady zas....slzy.
Má to vůbec cenu tady ještě být? Komu budu chybět?
Noora
Sedím tady opřená o dveře a za nimi se schovává Marcus.
Martinus už spí. Byl hodně unavený tak jsem mu řekla ať si jde lehnout že se o to postarám.
,,Marcusi? Já už prostě na to nemám prosím otevři!" stoupla jsem si a zkřížila si ruce.
Po chvilce se fakt dveře odemkly.
,,Panebože Marcusi!" chytla jsem Marcuse za ruku. ,,Však jseš celej studenej ty blbče" pomohla jsem mu postavit.
,,Pojď jdeme ti udělat čaj jo?" chytla jsem ho a pomalu šla sním do kuchyně.
To bude ještě noc
Hi guys🖤
Konečně nová kapitola♥️♥️♥️
💖I hope you like it💖
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️