25✞

143 4 0
                                    

Doprdele a co teď?

Noora

Právě stojím před barákem Gunnarsenů. Jsem nervózní, ale nechápu z čeho. Došla jsem ke dveřím a zaklepala.

,,Ahooj" otevřel mi Martinus dveře a já hned do nich vlezla.

,,Čau" protočila jsem očima a vyzula si boty.

,,Proč tak hnusně" podíval se na mě Martinus tím svým štěněčím pohledem.

Jen jsem si povzdechla a rozhlížela se po baráku.

,,Kde je?!" otočila jsem se na Martinuse, který se právě čuměl na moji prdel.

,,Ehm kdo?" zavrtěl hlavou a podíval se mi do oči.

Bože ty jeho oči....vždycky po nich celá ztuhnu

,,Marcus bože" řeknu už celkem trošku naštvaně.

,,Noo ehm... j-já nevím" falešně se usmál a uhnul pohledem.

No tak tady mi něco nesedí....

,,Martinusi?!" přišla jsem k němu blíž a on začal zrychleně dýchat. ,,Tak ještě jednou kde je Marcus!?" žduchla jsem ho na gauč za námi a sedla si na něj obkročmo.

Mě ho tak strašně baví provokovat, ale to už víte.

,,Kde je Marcus říkám naposledy" zašeptám mu do ucha, které následně zkousnu a Martinus mi zakňučí do ucha.

Po té mu dávám menší polibky na krku a Martinus se víc nakloní do zadu na náznak že se mu to líbí.

,,Martinusi!?" zašeptám mu do kůže, které následně silněji zkousnu.

,,Auu" zapiští jak malá holka. Já se jen škodolibě usměju a pokračuju dál. Svýma rukama se mu přehrabuju ve vlasech, a pak jednou rukou mu obkresluju jeho břišní svaly.

Hned jak se dotknu jeho břišních svalů, tak se celej napne. To mě chce jako vyprovokovat. On má bílé uplé tričko, takže mu to jde vidět hodně.

Zkousnu si ret a Martinus to zpozoruje. Začne se ke mě víc přibližovat, ale já uhnu a zatlačím ho víc na sedačku.

,,Alee notaak" zakňučí.

,,Tak mi řekni kde je Marcus a já tě nechám" ušklíbnu se na něho a on si povzdychne.

,,J-já ti to nemůžu říct chápeš" řekne a já zase pokračuju ve své práci.

,,C-co to děláš?" ztuhne Martinus když se svoji pánvi otřu o tu jeho. Jeho ruce hned vystřelí na můj bok, který hned začne drtit.

,,Nic" ušklíbnu se a zhoupnu se ještě párkrát.

,,Kurva" zakleje Martinus. A silně přivře oční víčka k sobě.

,,Copak?" zhoupnu se naposledy, ale to už cítím jak se jeho kamarád postavil.

,,N-Noe p-prosím p-přestaň j-já j-já už t-to n-nevydržím" řekne a já se ušklíbnu.

Slezu z něj a ještě ho políbím na špičku nosu.

,,Tak?" stoupnu si před něj a zkřížim si ruce.

,,Dobře vyhrála si, jenom mi to prosím už nedělej" rozdýchává to ještě. A já se jen uchechtnu.

,,Neboj" zasměju se.

~~~~

,,Takže tak no" dořekne svůj monolog.

,,Aha" řeknu.

,,Takže vy ste se jen hodně pohádali a on se šel ožrat?" nechápavě se na něho podívám.

,,Jo" řekne.

,,Aha" řeknu a usměju se na něho.

Najednou se otevřeli dveře a mě hned přešel smích.

Hi guuys💛
Co si myslíte? Kdo v nich asi bude stát?😟

I hope you like it💙

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat