Miluju ho vůbec ještě? Asi jo.... nevím
Noora
,,Marcusi měli bychom si promluvit" odsedla jsem si od něho trochu.
,,Ehm můžu být tady s vámi nebo mám odejít?" zeptal se Martinus.
,,No já půjdu s Marcusem do mého pokoje a ty zatím vyber nějaký film Ok?" řekla jsem Martinusovi a ten jen kývl na náznak souhlasu.
~~~~
S Marcusem sedíme u mě na posteli a hledíme do blba. Ani jeden jsme ještě nepromluvil.
,,Taak nechtěla sis teda semnou promluvit?" řekl po chvilce Marcus, a tak přerušil to trapné ticho mezi námi.
,,Jo...no prostě jsem ti chtěla říct že ti odpouštím, ale není to až tak lehký..." řekla jsem a sklopila pohled dolů.
,,Bbyy.... panebože ty jseš úžasná... tohle by dokázala odpustit snad jenom Camilla" řekl a já jsem ztuhla.
,,Co?" podívala jsem se nechápavě. ,,Nebo to je jedno už, ale prosím už o ni nemluv" řekla jsem a utřela si těch pár slz co tam zbyly.
,,Pojď ke mě" řekl Marcus a já hned padla do jeho náručí.
,,Chybími.... tak strašně moc" zašeptal a to už jsem cítila na svém rameni jeho slzy.
,,Zlato neplakej, mě taky chybí...ani nevíš jak moc" podívala jsem se na něho a utřela jsem mu slzy.
,,Miluju tě" řekl a hned na to spojil naše rty v jedny. To je to co mi chybělo. Ty jeho dokonalý rtíky. Po chvilce jsem se odtrhla, kvůli nedostatku kyslíku.
,,Taky tě miluju, ale je v tom jeden menší problém" řekla jsem a Marcus se na mě nechápavě podíval.
,,J-já miluju tebe, ale i Martinuse" řekla jsem a Marcus ztuhl.
Tak to je v prdeli.....
Hi guys♥️
Jak si myslíte že Marcus zareáguje?....I hope you like it♥️♥️♥️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️