To snad ne!
Noora
Právě stojím před barem s Martinusem.
,,Já se celkem bojím" chytla jsem Martinusovi ruku a on se jenom usmál.
,,Neboj jsem tu stebou" usmál se a ruku víc stiskl.
Procházeli jsme mezi tančícimi lidmi a celkem dost opilí. Martinuse jsem stratila takže jsem celkem dost v prdeli.
,,Ahoj kočko nechceš si semnou užít?" chytl mě ruku nějakej chlap a díval se na mě s úšklebkem.
,,Ne a pusť mě!" zakřičela jsem na něho, ale to už mě táhl někam pryč. ,,Pomooc Martinusi!!!" řvala jsem.
Ten chlap mě přirazil na stěnu a začal mě dravě líbat a u toho ošahávat.
,,Nee!" začala jsem ho mlátit. ,,Pusť mě hajzle!" dala jsem mu fack. On se na mě podíval naštvaně a hned se přícucl na můj krk a pak se zase vrátil na mé rty. Zajel na můj zadek kterej silně zmáčkl a já mu vyjekla do úst. On se jen s úšklebkem na mě podíval a pokračoval. Chtěl mě zajet už někam dál když v tu dobu dostal pěsti přímo do obličeje.
,,A už na ni nebudeš hrabat! Je ti to jasný hajzle!" zakřičel na něho Marcus a flusl na něho. Chtěl utéct ale to dostal ještě další ránu od Martinuse, který ho koupak ještě na zemi.
,,Hajzle" flusl na něho a došel za mnou.
,,Panebože jseš v pořádku" začal si mě prohlížet. Já stála pořad na jedním místě a divala se furt na něho. Byla jsem úplně mimo. Začala se mi motat hlava a po chvilce jsem viděla jen černou tmu.
Hi guys
Trošku kratší
I hope you like it🎈
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
Fiksi PenggemarJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️