18✞

167 6 0
                                    

Noora

,,Je mi z-zima" začala jsem koktat. Samozřejmě to jen hrála. Martinus se na mě podíval lítostně.

,,pojď půjdeme dovnitř teda" nastavil mi ruku aby mi mohl pomoct vylézt z bazénu.

Chytla jsem se jeho ruky a chtěla pomalu vylézt, ale ,,omylem" jsem spadla a tak jsem ho stáhla sebou.

Martinuse se vynořil a díval se na mě s úšklebkem. Sakra....

,,Ehm jdeme teda dovnitř? Nějak se totiž ochladilo" řekla jsem a plavala od něho co nejdál.

Když jsme chtěla vylézt ven z bazénu, tak mě zachytili dvě silné paže a stáhli mě zpátky k němu.

,,Martinusiiii" začala jsem se smát když mě začal lechtat. ,,Stačí už" smála jsem se a už u toho i brecela. ,,Prosím" řekl jsem nakonec.

,,Co za to?" podíval se na mě s úšklebkem. Hajzl.... a začal mě lechtat ještě víc.

,,Neee prosím Tinii udělám cokoliv prosím hlavně toho už nech" Martinus mě přestal lechtat a odstoupil ode mě dál. Já to ještě rozdýchávala.

,,Tak cokoliv jo?" řekl s úsměvem. Já jsem se na něho nechápavě podívala a chtěla jsem říct jak to myslí, ale to by mě nemohl začít líbat.

Musela jsem hned začít spolupracovat. Jeho rty jsou pro mě jako droga, jsou snad lepší než ty Marcusovi. Sakra Marcus.....

Hned jsem se od něho odtáhla. Martinus se na mě nechápavě podíval. Bože.... říkala jsem vám že jsem se zamilovala do obou dvou Gunnarsenů....?

Sklopila jsem pohled dolů. Martinus ke mě přistoupil blíž s nadzvedl mi hlavu nahoru, tak abych se dívala do těch jeho čokoládek.

Chtěl znovu spojit naše rty, ale já uhla.

,,J-já nemůžu Martinusi...." odstoupila jsem od něho a vylezla z bazénu ven. Martinus šel hned za mnou.

Sedla jsem si na gauč a složila si hlavu do dlaní. Po chvilce si za mnou přisedl Martinus a přitáhl si mě do objetí.

,,Co se děje bbyy?" zašeptal mi do ucha a jemně ho políbil. Já se snažila nevzdychnou, nakonec se mi to jen tak tak povedlo.

,,Nic..." špitla jsem. Martinus se na mě díval smutným pohledem.

,,Noe" zašeptal ale já stále hleděla do mého klína. ,,Podívej se na mě" řekl ale já se stále nepohla. Bála jsem se....

Nakonec jsem zvedla hlavu a čekala co se bude dít. ,,Co nemůžeš? Co se děje bbyy?" zeptal se dost smutně a taky nechápavě.

,,J-já nevím ještě ti to můžu říct... a taky nechci o tebe přijít Tini" řekla jsem a začala hystericky brečet.

,,Pojď ke mě" nastavil ruce na náznak abych šla k němu. Na nic jsem nečekala a hned ho objala.

,,T-Tini mám tě moc moc ráda a to si pamatuj" zašeptala jsem mu do krku a následně ho tam políbila.

Je pravda že s Tinim jsem si víc bližší než s Macem, tak proč jsem sním začala kurwa chodit? Musím to říct Tinusovi, ale bojím se.

,,Já tebe taky a moc věř mi" díval se mi u toho do očí a naše rty byly od sebe pár centimetrů.

Věděla jsem že to nedopadne dobře, ale chci ho ještě jednou naposledy políbit, protože vím že když mu to řeknu že chodím s Marcusem tak ho stratím.

Hi guys♥️

I hope you like it🖤🖤🖤

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat