To bude ještě noc
Noora
,,Marcusi aspoň jednou si kousni prosím" povzdechla jsem si.
Abych vám objasnila situaci. Právě sedím s Marcusem v kuchyni a snažím se do něho dostat nějaký to jídlo, ale marně.
,,Nechci" řekl.
,,A co chceš?!" řekla jsem už trochu naštvaně a usrkla si svého čaje.
,,Tebe..." řekl tiše a já si povzdechla.
~~~~
Marcus už konečně usnul. Je 4:30 a já pořád nemůžu spát. Sedím vedle něho a pozoruji ho.
,,Baví tě to mě pořád pozorovat?" zachraptěl. Jejda....
,,Ehm c-co?" usmála jsem se nevině a pomalu se zvedla.
Bože takovej trapas zas....
Chtěla jsem už odejít, ale to by mě nemohl chytit.
,,Nechoď.... prosím" udělal na mě psí oči. Já jsem si jenom povzdychla a sedla si vedle něho, teda chtěla jsem si sednout vedle něho kdyby mě nesvalil pod sebe.
Díval se mi tak hluboko do oči a já se v jich zase ztrácela. Začal se nějak moc nebezpečně přibližovat.
,,Ehm Maci?" promluvila jsem když byl už kousek od mých rtů.
,,Ehm...promiň" svalil se hned vedle mě. ,,Nevím co to do mě vjelo...." složil si hlavu do dlaní.
,,Hele já už půjdu spát jo?" stoupla jsem si, ale on mě zase chytl.
,,Mám tě rád Noe" obejmul mě.
,,Já tebe taky" dala jsem mu pusu na tvář a už konečně odešla.
Bože....jsem zase v prdeli asi ho zase miluju. Chybí mi jeho rty a....DOST!!!
Otevřela jsem potichu dveře od Tiniho pokoje. Tini klidně spal. Zavřela jsem za sebou a vyslíkla se do spodního prádla. Potichu jsem si vedle něho lehla a chvíli ho sledovala. Je tak roztomilí. Je pravda že s Martinusem jsme si byly vždycky blíž než s Marcusem.
Zalezla jsem si pod jeho duchnu a pevně ho objala. Chvíli jsem ještě přemýšlela nad Marcusem, ale po chvilce jsem usnula.
💖Hei guys💖
💞I hope you like it💞
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️