12✞

199 8 0
                                    

Noora

,,Kam to jdeme?" zeptal se mě nechápavě Marcus.

,,Uvidíš" odpověděla jsem mu a víc stiskla naši propletenou ruku.

Vešli jsme schody nahoru a já narazila omylem do něčí hrudi. Když jsem se podívala do jeho očí, chtělo se mi zase brečet.

,,N-Noe" vykoktal Martinus a stále se mi díval do oči.

Obešla jsem ho a zalezla s Macem do jeho pokoje. Hned jsem za námi zavřela dveře a projistotu i zamkla.

Když jsem se podívala na Marcuse, byl tak strašně sexy. Přes jeho bílé průsvitné tričko šlo vidět jeho vypracované břicho.

Musela jsem si skousnout ret. Marcus to hned zaznamenal a přirazil mě na dveře.

Chvíli jsme si koukali do oči. Měl je podobný Tinusovi, ale pořád v nich něco chybělo. Skousla jsem si ret ještě jednou a to už Marcus nevydržel a vrhnul se na mě.

Líbal mě tak dravě. Po chvíli se přesunul na krk, kde mi udělal pár značek. Jeho ruce sjeli až na můj zadek, kterej lehce zmáčkl a já mu vzdychla do úst.

Vyzdvihl mě a já mu obmotala nohy kolem jeho těla. Přišel k jeho posteli na kterou mě opatrně položil a hned se vyhoupl nademě. Vyslékl mi tričko a já jemu taky.

Když jsme byly oba dva nazí, nespustili jsme ze sebe ani jeden pohled.

,,Jsi krásná" zachraptěl mi Mac do ucha. A já si musela nad jeho sexy hláskem skousnout ret.

Hned jsem si ho přitáhla do hlubokého polibku. A začala jsem mu obkreslovat jeho břišní svaly. Marcus hned celej zatl.

Přesunul se na můj krk, kde mi udělal pár značek a pak se přesouval níž k mému podbříšku. Pomalu mi začal stahovat kraťase a já jemu taky.

Když jsme byli oba dva jenom ve spodním prádlu, tak jsme ze sebe nespustili pohled.

,,Jseš fakt krásná" řekl a políbil mě.

,,Ty taky" usmála jsem se na něho. Marcus mi hned úsměv opětoval a najednou do mě strčil dva prsty.

Já se zvohla v zádech a začala zrychleně dýchat.

Já toho kluka zabiju, no však počkej.

Po chvíli jsem si ho přetočila pod sebe a začala se o něho otírat. Marcus hned stiskl oční výčka k sobě a zaklonil hlavu.

,,N-Noe n-nech t-toho j-já se jinak achhhh neudržím" vykoktal ze sebe. Já jsem se na něho ušklíbla a zhoupla se v bokách ještě párkrát.

To už Marcus nevydržel a přetočil si mě pod sebe. Hned mi rozepl podprsenku a chvíli se věnoval mým ňadrům.

A po chvíli mi sundal kalhotky a já jemu boxerky.

,,Připravena?" zašeptal mi do ucha, který hned po té skousl. Já jen kývla na náznak souhlasu, ale to už byl Marcus ve mě.

~~~~

Ráno jsem se probudila, kvůli svítícímu sluníčku, který mě svítilo do oči.

Chtěla jsem se otočit na bok, ale to by nemohl mít Marcus ruku přes můj bok. Vymanila jsem se z jeho sevření a oblékla se.

Koukla jsem se na mobil kolik je hodin, bylo půl 9. Seběhla jsem schody dolů a šla se rychle obut, ale všimla jsem si že někdo stojí v kuchyni. Byl to Martinus.

Ani nevíte jak jsem chtěla jít za ním a obejmout ho...., ale nemůžu nemůžu prostě by mi to zkazilo všechny moje plány

Ale najednou se otočil a uviděl mě. Sakra....Koukal se mi bolestně do oči.

,,Ahoj" řekl chraplavě a sedl si ke stolu. ,,Dáš si něco k jídlu?" usmál se na mě. To poznám byl to ten falešný úsměv, ale stejně se pořád divím že na mě
promluvil.

,,N-ne d-děkuji j-já už m-musím d-domů" řekla jsem koktavě a pomalu odcházela.

,,Počkej!!!" zařval za mnou, ale já ho ignorovala. Chtěla jsem otevřít dveře, ale to by mě nemohl na ně přirazit.

,,Co chceš po mě Martinusi?!" prskla jsem na něho naštvaně. Koukal se mi hluboko do očí. Jeho ruku mě položil na mé červené líčko. Proč červené? No protože jsem byla naštvaná.

Pod jeho dotekem jsem ztuhla. Byl ode mě takovej kousíček.

,,Chci tebe" zachraptěl mi do ucha který hned jemně skousl. Snažila jsem se nevzdychnout, ale stejně to nepomohlo.

Martinus se na mě vítězně ušklíbl a já ho probodla pohledem.

,,P-prosím nech mě" řekla jsem tiše, když mě začínal líbat krk. Snažila jsem se ho odstrčit, ale byl moc silný.

Svýma rukama zajel pomalu na můj zadek, kterej silně zmáčkl. Já jsem silně zavzdychala.

Co mi ten kluk dělá?.....

Nesmím se nechat ovlivnit. Měla jsem tedy plán. Trochu ho potrápím, a pak rychle uteču. Teď ale musím spolupracovat, ale zase si musím dávat pozor abych se pak taky odtrhla.

Vyskočila jsem mu do náruče a nohy mu obmotala kolem jeho pasu.

Tak jo jdu na to

Svoje ruce jsem mu zamotala do jeho vlasů, párkrát jsem mu za ně i zatahala a on zavzdychal.

Martinus své rty přemístil z mého krku na moji klíční kost. Kde udělal taky pár flíčku. Bylo to tak příjemný a.... ne stop! Musím se soustředit.

Chytla jsem ho za vlasy a nadzvedla hlavu tak aby se mi díval do oči. Když se na mě konečně podíval, tak jsem se k němu víc přiblížila. Skousla jsem si ret a to Martinus zaznamenal a hned mě začal líbat.

Hi guys🖤

I hope you like it♥️♥️♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat