Noora
Seběhla jsem schody dolů v plánu najít Marcuse. Seděl u menšího baru, kde popíjel svůj drink.
Setřela jsem si ještě své zbilé slzy na mé tváři a vydala se za ním. Vypadalo to že už v sobě měl trochu něco popito, tak snad semnou bude spolupracovat.
,,Ehm Macu?" posadila jsem se vedle něho na židlu.
,,Jeee ahoj Noeeee" řekl a usmál se na mě. ,,Copak potřebuješ?" podíval se na mě nechápavě.
,,Pomoc" řekla jsem a chytla ho za ruku.
,,C-co?" vykoktal nechápavě.
,,Prostě pojď za mnou" řekla jsem s úsměvem a propletla si sním prsty. On se na mě podíval s úšklebkem na tváři a šel za mnou.
Martinus
S Charlotte jsem se rozešel k posteli a opatrně ji položil na postel a vyhoupl se nad ní. Ona se na mě ušklíbla a já se ji hned přisál na krk.
Prostě aby to vypadalo že něco s ní dělám, protože nějak tak počítám že sem vleze.
Nechci se sní vypsat a ani nic víc, ale najednou mě ona přehoupla pod sebe a mě se to vymklo kontrole.
Sedla si na mě obkročmo a já v tu dobu věděl že se stane něco špatnýho. Přisála se mi na krk a mě to bylo dost nepříjemný zrovna od ní, tak jsem se ji přisál na rty.
Po chvíli se odtrhla a vyhrnula mi triko. Kde mi začala obkreslovat moje břišní svaly. A já hned zatl.
,,Ch-Charlotte m-měli b-by jsme p-řestat" vykoktal jsem ze sebe když se otřela o mého kamaráda.
Charlotte se jen ušklíbla a zopakovala to ještě tak 3X. To jsem už nevydržel a hned si ji přetočil pod sebe. Ona mě vyslékla tričko a já ji taky. Dělal jsem si vlhkou cestičku od jejího krku k jejím velký ňadrům. Rozepl jsem ji podprsenku a odhodil ju do rohu pokoje. Uchopil jsem její levé ňadro a lehce ho mnul v rukách a to druhé jsem jemně líbal.
Charlotte se zaklonila a vzdychala mé jméno. Což se mi nehorázně líbilo a vrušovalo mě to čím dál tím víc, že jsem se už nemohl zastavit.
A věřte mi jak toho lituji
Pomalu jsem se přesouval od jejich ňadrů k jejímu podbříšku. Kde jsem ji věnoval pár polibků. Po chvilce jsem se od ní odtáhl a rozkročil ji víc nohy. Vzal jsem lem jejich kalhotek a pomalu je stáhl.
Moji rukou jsem ji zajel na stranu stehna a strčil do ní dva prsty. Charlotte se hned prohla v zádech a začala vzdychat. Ještě chvíli jsem v ní jen tak stál a po chvilce jsem se v ní začal pohybovat.
,,Ahh Martinusi" vykřikla najednou až moc nahlas. V tu dobu sem někdo vběhl. Hned jsem prsty z ní vyndal a díval se té dané osobě do oči. Ona se na mě nechápavě podívala.
,,M-Martinusi" zašeptala nechápavě a začali ji téct slzy z oči.
Bylo mi ji tak strašně líto. Tak moc jsem chtěl vběhnout za ní, ale nemohl jsem se ani pohnout.
,,Kdo to byl?" zeptala se mě zmateně. Já jsem si stoupl a začal se oblékat. ,,Kam jdeš?!" vykřikla a zamračila se na mě.
,,Jdu za Noe" řekl jsem odhodlaně a vyletěl z pokoje ju hledat.
I hope you like it♥️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️