Najednou se otevřeli dveře a mě hned přešel smích.
Martinus
Když jsem uslyšel otevírání dveří, už jsem věděl že to nedopadne dobře. Noe vstala že se půjde podívat, protože si myslela že to bude Marcus.
Marcus to byl, ale nebyl sám. Vstal jsem taky a šel za ní. Když smála se od ucha k uchu a když ho uviděla s tou nánou jak se tam po sobě plazí, tak ji smích hned přešel.
Noora
Vstala jsem a šla se podívat kdo to je. Samozřejmě jsem věděla že to je Marcus, ale nečekala jsem že tam bude s někým.
Marcus tam byl s nějakou blondýnou, která byla přiřazena ke zdi a Marcus na ni. A samozřejmě se líbali. Hned mi úsměv spadl.
,,M-Marcusi?" zašeptala jsem a to už mi tekly slzy. To jsem teda od něho nečekala. Martinus přišel za mnou a obejmul mě.
Bože....ještě že ho mám.
Marcus od ní vylekaně odskočil a svůj pohled přesunul na mě. Nevypadalo to že je ožralej. Možná v sobě má trochu alkoholu, ale určitě ví co dělá.
,,Jeee ahoj Noe" poškrabal se na zátylku a falešně se usmál. Ta coura ho obejmula ze zadu a vítězně se na mě podívala.
Dobře to zvládneš to zvládneš Noe jen si věř to zvládneš. Teď co udělám bude asi hodně špatný, ale ať vidí o co přišel hajzl.
Otočila jsem se na Martinuse a on se na mě nechápavě otočil.
,,Teď mi prosím věř" zašeptala jsem kousek od jeho tváře a na to hned následně spojila naše rty dohromady. Martinus se do našeho polibku usmál a hned začal spolupracovat. Jeho rukama mi sjel na můj zadek, který následně zmáčkl a já mu zavzdychala do úst. Na to se Martinus usmál. Já mu svýma rukama hrabala a tahala ve vlasech.
,,Ehm haló? Zlato víš že jsem tady?" řekl Marcus a nechápavě se na nás podíval.
,,Hmm a co já stím? Já jsem tady taky byla když jsi se tady cucal stou děvkou" řekla jsem.
,,Pojď bby" chytila jsem Martinuse za ruku a táhla ho do jeho pokoje.
~~~~
Seděli jsme na Martinusové posteli a já mu brečela na rameno.
,,Pšštt notaak bbyyy neplakej už" zašeptal mi Martinus do ucha a já zvedla svůj pohled na něj.
,,T-Tini děkuji ti že jsi tady semnou" utřela jsem si zbytek mých slz a podívala se mu do oči.
,,Noe..." odmlčel se.
,,Ano?" chytla jsem ho za ruku.
,,J-já nevím jak ti to říct.... dusím to v sobě už strašně dlouho..." podíval se mi hluboko do očí, ale hned svůj pohled odtrhl.
,,Notaak bby" zvedla jsem mu hlavu tak aby se mi díval přímo do oči. ,,Jseš tu jen ty a já, nikdo jiný" zašeptala jsem.
Martinus mi stiskl víc ruku a přiblížil se ke mě víc.
,,C-" nestihla jsem to doříct, protože to už byly Martinusovi rty na těch mých.
Hi guuys💞
I hope you like it♥️♥️♥️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfikceJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️