19✞

151 7 0
                                    

Věděla jsem že to nedopadne dobře, ale chci ho ještě jednou naposledy políbit, protože vím že když mu to řeknu že chodím s Marcusem tak ho stratím.

Noora

Martinus se přiblížil k mým rtům a já jsem je spojila v jedny. Líbali jsme se tak jemně, šli v tom poznat ty city. Oba dva jsme si užívali každou sekundu. Věděla jsem že tohle je naposledy co je cítím.

Líbali jsme se asi 5 minut a Martinus přešel svými rty na můj krk. A on ví moc dobře že krk je moje slabina. Tak strašně jsem se chtěla odtrhnout, ale nešlo to.

Položil si mě pod sebe a začal si dělat vlhký cestičky od krku až k mým ňadrům. Tam si snimi pohrál, a pak se zase vrátil zpátky na rty.

,,Miluju tě" zašeptal mě do rtů. V ten moment se ve mě něco pohlo.

Co že to řekl? Že mě miluje?!

,,J-já Martinusi...." snažila jsem se něco vykoktat ale nešlo to. Martinus mě začal zase dravě líbat. ,,Nech toho!" zakřičela jsem na něho a odžduchla ho od sebe.

,,Co ti doprdele je?!" díval se na mě nechápavě.

,,Proč je to tak zatraceně těžký kurwa..." zašeptala jsem a začala brečet. Složila jsem si hlavu do dlaní a brečela dál.

,,Co se děje zlato?" sedl si blíž ke mě a svoji ruku mi dal kolem mého pasu. Já si hned na něho položila  hlavu.

,,J-já" sedla jsem si vedle něho a dívala se mu do očí. V jeho oči byl vidět strach a láska....

,,Víš že mě můžeš říct všechno" vychrlil hned ze sebe a víc mě stiskl ruku. Děkovně jsem se na něj usmála a on mi hned úsměv opětoval.

,,Dobře....v-víš už by jsme m-měli p-přestat s tímhle vším" řekla jsem s hned sklopila pohled dolů. Věděla jsem že až mu to řeknu že ho stratím.

,,S čím?" zeptal se trochu nachápavě.

,,Prostě s tímhle provokováním a líbáním a taak..." povzdechla jsem si a hned začala plakat.

,,P-proč?" zeptal se smutně a trochu naštvaně. ,,Co jsem udělal?..." začal se mě ptát.

,,Protože mám kluka!" vykřikla jsem a Martinus hned zmlkl a pustil mou ruku.

,,C-co? Jak dlouho?..." díval se na mě smutně.

,,Dneska jsem se sním dala dohromady... promiň Tini" řekla jsem smutně a chytla jeho ruku.

,,A můžu se zeptat kdo to je ten šťastnej?" podíval se mi hluboko do oči a čekal co řeknu. Víc jsem stiskla jeho ruku.

,,Marcus" pípla jsem a hned sklopila pohled dolů. Martinus ihned pustil moji ruku a stoupl si.

,,C-bože?!" díval se na mě zraněně ,,Proč zrovna Marcus?! Můj bratr vždyť..." mlel pátý přes devátý.

,,Promiň Tini, ale já...." šeptla jsem a postavila se taky.

,,Co ty?!" zařval na mě a já se lekla.

,,Já tě mám taky ráda a hodně, ale asi né tak jako Marcuse" řekla jsem a u toho se mu dívala do oči. V jeho oči mu šla vidět ta bolest.

,,Jasně chápu" zašeptal a sklopil hlavu dolů. Já k němu přistoupila a nadzvedla mu hlavu nahoru.

,,Tini podívej se prosím na mě" zašeptal jsem. Tinus se na mě podíval a začal plakat. To nee....

,,Chci aby sis tohle zapamatoval prosím" řekla jsem a přistoupila k němu blíž. Všimla jsem si jak začal zrychleně dýchat.

Jednou rukou jsem ho chytla za tvář a tou druhou mu držela ruku. Oba dva jsme si dívali do oči. Pomalu jsem se k němu přiblížila a spojila naše rty v jedny.

Hi guys🖤🤯⚡️

I hope you like it🥰

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat