Jednou rukou jsem ho chytla za tvář a tou druhou mu držela ruku. Oba dva jsme si dívali do oči. Pomalu jsem se k němu přiblížila a spojila naše rty v jedny.
Martinus
Když jsem se dozvěděl že má kluka a ještě k tomu Marcuse....myslel jsem že se na místě rozbrečím... a taky se stalo.
Když mi řekla že si tohle mám zapamatovat, vůbec jsem nechápal. Až potom mě políbila a já to pochopil. Vložil jsem do toho co nejvíc citů.
~~~~
Právě teď ležím na posteli a přemýšlím. Cítí Marcus to stejný co já? A nebo.... panebože ta sázka! Proč mě to nenapadlo dřív!
,,Zdaar" přišel ke mě do pokoje Mac a sedl si ke mě na postel.
,,Čau" řekl jsem sklesle.
,,Co je? Proč jseš takovej skleslej?" drknul do mě a já jen protočil očima.
,,Macu... mám otázku" posadil jsem se tak aby mi hleděl přímo do oči.
,,Hm??" podíval se na mě.
,,Ty chodíš s Noorou že?" zeptal jsem se ho a Marcus odložil mobil co měl v ruce a jeho pohled přesunul na mě.
,,Nooo jak to víš?" zeptal se a kousl si do rohlíku kterej měl v ruce.
,,Mluvil jsem sní nedávno a je do tebe hrozně zamilovaná Macu.... chápeš že jestli ji ublížíš, a pak ji jen tak odkopneš ona to nezvládne Macu prosím nedělej to" řekl jsem a odešel z pokoje.
Marcus
,,Mluvil jsem sní nedávno a je do tebe hrozně zamilovaná Macu.... chápeš že jestli ji ublížíš, a pak ji jen tak odkopneš ona to nezvládne Macu prosím nedělej to" řekl a odešel z pokoje.
Já tam seděl a hleděl do blba. Přemýšlel jsem o tom co mi právě řekl. Já prostě sám nevím co k ní cítím a možná to bude tím že já ještě nikomu neopětoval city.
Zvedl jsem se z postele a šel do svého pokoje si lehnout. Najednou mi cinknul mobil.
Charlotte😍: Ahoj Maci💖děkuji ti za dnešek byl úžasný🥰
Kurwa.... ještě jsem vám neřekl co se stalo. Hned co jsem odešel od Noe, tak jsem šel za Charlotte, protože jsem prostě potřeboval ehmm tamto chápete...
Marcus🖤: Ahooj💞určitě zase zopakujeme♥️
Charlotte😍: To je jasný💖 miluju tě♥️😘
Jžš a je to tady zase...
Marcus🖤: Já tebe😘
Vypl jsem mobil a šel spát
Hi guuys💖
I hope you like it🖤🖤🖤
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️