Martinus
Ráno jsem se probudil na pípání mobilu. Vzal jsem si ho do ruky (ehm tak to zní teda doost divně ale jako mobil si vzal do ruky chápeme se😂❤️)
A podíval se kdo mi píše. Když jsem viděl jméno té osoby kdo mě tak zběsile psal, tak mi to vykouzlilo úsměv na tváři. Byla to Noora.
Noe♥️: Dobré ráno Tini❤️
Tinus🖤: Dobré ráno princezno👑💖
Noe♥️: Promiň že jsem ti neodepisovala....🥺 nějak jsem brzo usnula
Tinus🖤: To je v pořádku😄♥️ mělo mě to napadnout dřív... já jsem se jenom o tebe bál😔😢
Noe♥️: Awww to je hezký💞 a jinak tě mám taky moc moc ráda🥰
Teď se mi zatajil dech
Tinus🖤: Ještě aby ne😁 takovýho sexsouša jaký jsem já😏😜❤️
Noe♥️: Ale notaak Martinusi!😂
Tinus🖤: copak bby?😜
Noe♥️: Radši niic
Baví mě si sní tak flirtoval.
,,Ehm Tinusi?" došel do mého pokoje Marcus.
,,Hm?" tázavě jsem se na něho podíval a vypl mobil.
,,No chtěl jsem ti vysvětlit ehm... ten včer-" nestihl to doříct, protože jsem ho předběhl.
,,Ne nic mi nevysvětluj... mě nic vysvětlovat nemusíš, spíš by jsi to měl říct Noe" řekl jsem a zvedl se z postele se oblíct.
,,Nooo.... asi máš pravdu" řekl a odešel. Já jsem jen nad tím protočil očima a šel se konečně oblíct.
~~~~
,,Góól" zařval jsem.
,,Co tak řveš?" došel vysmátý Mac.
,,Chalsea dala gól" řekl jsem hrdě a dal si další hrst popcornu.
,,Superr noo Tinusi chtěl bych si stebou popovídat" sedl si vedle mě a vypnul mi televizi.
,,Děláš si prdel?!" podíval jsem se na něho vražedně.
,,Prosím jde o Noe" řekl štěněčím pohledem.
,,Aaa bože Ok vyhrál si" vzal jsem si na klín celý obsah popcornu. ,,Mluv" řekl jsem a dal se cpal.
,,Noo takže, rozhodl jsem se to ukončit se Charlotte a-" mluvil dál a já se na něho nevěřícně podíval.
,,No a prostě jsem se rozhodl s Noe zůstat, protože ji miluju" řekl a mě se zasekl kousek popcornu v krku.
,,Cože!?" vykřikl jsem na něho a stoupl si.
,,Co je?" taky si stoupl.
,,Ty!? Ty ji miluješ?! Co to je prosím tě za píčovinu" řval jsem na něho dál, protože to fakt nedává smysl.
,,Jo miluju ji! Taky se nechápu!" sedl si a hlavu si složil do dlani.
,,J-Jak? A není to náhodou jenom sázka?!" vykřikl jsem.
,,Ne! Nebo já nevím kurva! Já už doprdele ani nevím co k ní cítím! J-já musím si to probrat v hlavě" řekl a odešel z baráku pryč.
Je mi úplně jasný že šel do baru. Kam by taky šel můj bratr Marcus Gunnarsen si provětrat hlavu?. Jasně že do baru a stejně si sem zase dotáhne nějakou tu kurvu.
Noe♥️: Tini?
Tinus🖤: Copak?
Noe♥️: Není doma Marcus?
Kurwa....
Tinus🖤: Ehm ne není právě teď šel někam ven
Noe♥️: Ahaaa a nemohla bych dojít k vám že bych na něho počkala?
Sakra! A co teď?
Tinus🖤: Ehm nevím jestli je to dobrý nápad...
Noe♥️: A proč jako?! Prostě dojdu ať chceš nebo ne!
Tinus🖤: Počkej!
Zobrazeno
Doprdele a co teď?
Hi guys❤️
I hope you like it💖💖💖
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️