39✞

132 3 0
                                    

Noora

Marcus se konečně posadil vedle svého bratra a je se posadila naproti nim.

,,Takže" odkašlala jsem si. ,,Chci si s vámi důležitější promluvit" řekla jsem.

Marcus jen protočil očima a já si povzdychla.

,,Jak asi vidíte tak mezi vámi není něco v pořádku.... a mě to hrozně moc mrzí, protože vím že to je kvůli mě" odmlčela jsem se a to už mi tekla jedna slza za druhou.

,,Chci aby zase bylo jako za stara...." utřela jsem si slzy. ,,A kurwa proč to je tak těžký....." vzlykla jsem.

Po chvilce se kolem mě objevili něčí ruce. Martinus.....

Marcus se na nás díval smutně. Hodně smutně. Chtěl odejít ale já si stoupla a Martinuse od sebe odstrčila.

,,Marcusi?!" vykřikla jsem a on se na mě ani nepodíval.

,,Co ti je?!" vykřikla jsem znovu. ,,Můžeš mi doprdele říct co se stebou děje? Že se mi vyhýbáš? A nebavíš se ani ze svým bratrem?!" chytla jsem ho za ruku a on se na mě podíval. Měl slzy v očích.

,,Tak mluv!" vykřikla jsem znovu. Tolik vzteku mám v sobě.

,,Chceš to vědět?!" vytrhl Marcus ruku z té mé. ,,Když tebe vidím s mým bratrem jak se objímáte, milujete se, smějete se a další různý věci.... a já se na to jenom dívám a jsem tak moc smutný.... tak strašně moc" odmlčel se.

,,Když Martinus začal chodit stebou přestal si mě všímat.... a ty taky... j-já je mi z toho na nic" díval se mi přímo do oči z kterých tekly slzy.

,,A-" chtěla jsem něco říct, ale on mi do toho zase skočil.

,,Miluju tě chápeš?!" vykřikl a chtěl se rozběhnout pryč, ale já ho chytla.

,,Marcusi víš j-já tě miluju taky, ale i Martinuse" zašeptala jsem tak aby to slyšeli oba dva a sklopila hlavu dolů.

Doprdele teď jsem všechno posrala

Hi guys💞

♥️I hope you like it♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat