7✞

253 9 4
                                    

Noora

Vzbudila jsem se ve 3:00 ráno. Stoupla jsem si a mé kroky vedly do koupelny.
Když jsem se podívala do zrcadla tak jsem malém ze sebe dostala infarkt.

Červené napuchlé oči od pláče a rozmazaná řasenka přes celý obličej.

Bože proč já jsem byla tak blbá? Proč jsem se nechala zrovna jim odpanit?

Ne dobře nevadí mi to jsem celkem ráda. Teď se cítím taková víc uvolněnější, ale i tak.

Najednou mě cinkla zpráva

Kdo mě zase v tuhle dobu píše

Tini☺️💕: Ahoj Noe.... já se ti vážně moc omluvám a doufám že i ty to cítíš stejně jako já, že to byl prostě jen úlet.

Tak dělá si ze mě prdel?!

Moje bbyy♥️🔥: Ahoj Tini...taky se ti velice omlouvám a ano nemusíš se vůbec bát, cítím to úplně stejně jako ty😊 prostě to byl jen úlet

Toto fakt nevím kde se ve mě vzalo ale jde v tom cítit velká ironie. Ale nesmím se nechat zníčit takovým debilem. Musím si začít užívat.

Tini☺️💕: To jsem velice rád, můžeme být prostě normální kamarádi ne?

Moje bbyy♥️🔥: Ano můžeme souhlasím stebou

Moje bbyy vám nastavila přezdívku na Tinus🖤

Moje bbyy vám nastavila přezdívku na Noe♥️

Noe♥️: Taak a teď je to lepší nemyslíš?

Tinus🖤: Jj

Martinus

Když mi napsala že to pro ni byl jenom taky úlet tak se mi hrozně ulevilo.

Ale zase mě to trochu zabolelo.... nevím co tady zase melu sázku mám splněnou takže jsem na sebe velice moc pyšnej.

Když jsem ji napsal jestli můžeme být aspoň kamarádi, tak mi na to napsala že určitě ano.

Musel jsem se usmát, je to fakt suprová holka.

Kdybych věděl....

Začala mě sledovat na mém IG a já ji hned taky. Má tam krásný fotky.

Najednou mě tam vyjela její nová fotka kterou právě zveřejnila. A kurwa..... proč je tak sexy doprdele

Všiml jsem si taky toho jejího popisku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všiml jsem si taky toho jejího popisku

Byla to dobrá iluze Darling♥️🔥💦

Vůbec jsem nechápal ale hned ji tu fotku lajkl. Nad tou fotkou jsem si musel zkousnout ret. Kurwa ta holka mě dovádí k šílenství.

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat