Martinus
Právě teď ležím doma na svoji posteli a přemýšlím nad ní. Bože....
Jestli se ptáte co se tam u ní teda stalo, tak se tam právěže nic nestalo. Jak skončil film tak jsem prostě odešel.
Ani nevíte jak to bylo těžký ležet vedle ní a ani se jí nedotknout. Proto jsem radši i odešel.
Noora
Když Martinus odešel šla jsem všechno uklidit a lehnout si. Pokoušela jsem se usnout, ale nešlo to. Bylo už něco málo po půlnoci a já Martinusovi nabídla že tady může klidně přespat, ale odmítl. Nevím co sním vůbec je.
Vzala jsem si mobil do ruky a napsala Marcusovi.
Noe🖤: Ahoj Maci♥️
Zajímalo by mě co dělá můj kluk tak důležitého že mě ani nenapíše to blbí ahoj.
~~~~
1:15
Marcus mi ještě neodepsal. Nechápu co mu zase je. Ale víte co je nejlepší? Že si to zobrazil. Otevřela jsem chat s Martinusem.
Noe♥️: Ahoj Tini💞
Po chvilce mi odepsal. Aspoň někdo.
Tinus🖤: Ahoj💞 copak se děje?
Noe♥️: Nevíš co je s Marcusem?
Tinus🖤: To opravdu netuším proč?
Noe♥️: No že jsem mu napsala a on mi neodepsal jen si to zobrazil.... nechápu co jsem mu udělala😔
Po téhle zprávě jsem vypla mobil a po chvilce usnula.
Martinus
Tinus🖤: zlato nebuď smutná🥺♥️Tinus🖤: haloooo?🙄
Tinus🖤: Bby...?😔
Tinus🖤: Co jsem udělal?😕
Tinus🖤: Jdu spát napíšu zítra❤️
Tinus🖤: Mám tě moc moc rád♥️papa bbyy💖
Vypl jsem mobil a položil ho na stůl. Sakra Marcusi co jsem ti říkal! Bože já věděl že to zase cely posere.
Snažil jsem se usnout, ale najednou se ozval křik z Marcusova pokoje. (Btw jsme sami doma. Máma s Emmou a tátou jsou v Thajsku)
,,Achh Marcusi přidej" no to si děla prdel ne?
Zvedl jsem se z postele a šel k jeho pokoji.
,,Ahhh Charlotte" zavzdychal můj bratr. Fuj tak to je odporný.
Otevřel jsem dveře a naskytl se mi pohled na ty dva jak se na sebe tisknou nazí.
,,A kurwa" řekl jsem si.
,,Kurwa Martinusi zalez" zakřičel Marcus na mě. Hodil jsem po něm zmatený pohled, a pak se podíval na tu ,,nádheru" pod nim.
Charlotte se na mě ušklíbla. A sakra já zapomněl že před ni stojím jen v boxerkách.
,,Ale ale chceš se připojit? Můžeme dat trojku ne?" ušklíbla se na mě. No fuj.
,,Ne dobrý když jste to začali už vy dva sami tak to i tak dokončite" řekl jsem a zabouchl za sebou dveře.
To není možný....o tom se nesmí dozvědět nesmí nesmí.
Došel jsem do mého pokoje a zabouchl za sebou dveře a popřípadě i zamkl. Nikdy nevím co tu krávu může napadnout.
Lehl jsem si do postele a přemýšlel zase o Noe. Bože jsem do ní hroznej blázen. Když si vzpomenu to co se mezi námi všechno už stalo.
Dal jsem si sluchátka do uši a pustil si nahlas můj oblíbeny playlist. Po chvilce jsem usnul.
Hi guys❤️
I hope you like it✌️♥️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️