Stál tam.....
Noora
Stál tam Marcus. Usmíval se na mě od ucha k uchu.
,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se ho a odstoupila od dveří, aby mohl vejít.
Marcus vstoupil a hned zabouchl dveře za sebou. Nechápala jsem co dělá. Najednou mě přirazil na dveře. ,,Tebe" zašeptal mi do ucha který hned skousl.
,,M-Macu víš t-to b-byl jen ú-úlet..." vykoktala jsem ze sebe. Marcus hned odstoupil a koukal se mi hluboko do oči.
Nevím co jsem v nich viděla. Jestli chtíč, zoufalost a lásku? Heh to asi určitě ne.
,,Ale pro mě to nebyl jen úlet Noe" řekl smutně. Já jsem si jen povzdechla a ukázala mu ať jde za mnou že si promluvíme.
Jako já nevím jestli to byl pro mě jen úlet. To asi ne, protože k němu možná cítím něco víc, ale je možné že cítím i k jeho bratrovi něco?
,,Posaď se" řekla jsem a šla pro Colu a pro nějaký brambůrky.
,,Tak ty se tady sama díváš na Titanic?" uchechtl se a vzal si moje čokoládu opakuji moji čokoládu do pusy.
,,Marcusi??!!" zamračila jsem se na něj a on se začal smát jako kdyby si něco dal. ,,Co je na tom jako směšný?! Že mě jako jíš MOJI čokoládu?!!" vypískla jsem.
,,Ale notaaak bbyy" řekl když si mě všiml jak stojím uraženě vedle něho a propaluju ho pohledem.
Po chvilce si mě stáhl na sebe a já vypískla jak jsem se lekla.
,,Marcusi!!! Jseš ty vůbec normální?! Víš jak jsem se lekla" začala jsem ho mlátit do hrudi, ale on se pořád smál? Nechápu ho. On si snad fakt něco šlehnul.
,,Ty jseš tak roztomilá když jseš naštvaná" pohladil mě po mém načervrnalém líčku.
Je pravda že sním se cítím bezpečněji než s kým koliv jiným
,,Noe..." odmlčel se.
,,Copak?" pohladila jsem ho po jeho krásných hebkých vlasech.
,,Víš j-já k t-tobě něco z-začínám c-cítit" zašeptal a hned sklopil pohled dolů.
Awwww on je tak roztomilej když se červená
,,Bbyy" nadzvedla jsem mu hlavu a podívala jsem se do jeho oči. Má je tak temný.
Přiblížila jsem se k němu blíž a on začal zrychleně dýchat. Nakonec jsem naše rty spojila.
Měl je tak hebký a chutnaly po vanilce. Toto bych chtěla cítit pořád.
Vlastně můžu proč toho teda nevyužít
,,Já k tobě taky něco cítím víc než kamarádství" zašeptala jsem mu do ucha které jsem následně skousla a on se zatřepal.
Moc se mi líbí co sním dělají moje doteky
,,T-takže staneš se moji princeznou? Vím že to je narychlo, ale já to bez tebe nevydržím ani minutu" dořekl svůj monolog a já se na něj dívala s úsměvem.
,,Ano určitě ráda se stanu tvoji princeznou" řekla jsem mu a on si ulevil. Na to si mě hned přitáhl do hlubokého polibku. Doufám že sním budu šťastná je to úžasnej kluk.
Hah... kdybych věděla jak moc mi ublížil
Hi guys♥️ myslíte že se Marcus změní? A že to jen hraje?
I hope you like it🖤
I love youu❤️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️