,,To já jsem její dvojče"
Noora
Ztuhl
,,T-ty ty jsi její dvojče?!" rychle si stoupl a já to po něm zopakovala.
,,Martinusi hlavně se uklidni prosím" šla jsem blíž k němu, ale on couval.
,,Martinusi....moje sestra byla úplně jiná než já...." začala jsem a Martinus se zastavil a pokynul mi hlavou abych pokračovala.
,,Když jsme byli malý, naši rodiče se rozvedli. Moje máma si vzala mě a můj táta si vzal Camillu" vysvětlila jsem. Martinus jen kýval hlavou na náznak souhlasu.
,,Počkej! Zastav! Nechtěla by jsi to říct i Marcusovi.... má právo to vědět....jen přeci to byla jeho holka" řekl s povzdechnutím.
Asi má pravdu... už jen tak tak to bude těžké všechno říct....natož abych to vykládala dvakrát
~~~~
,,Marcus by tady měl každou chvíli být" hned jak to dořekl někdo zaklepal na dveře.
,,Ahoj pojď dál" odpověděl Tini a pustil Marcuse do mého baráku.
Marcus se na mě podíval a hned sklopil pohled dolů.
,,Ahoj" řekla jsem. Už se na něho ani nezlobím.
,,Ahoj" řekl dost překvapeně.
,,Posaď se tady" řekla jsem Marcusovi. Marcus jenom lehce přikývnul a posadil se.
~~~~
,,Takže tak" vysvětlila jsem. Oba dva na mě čuměli jak na nějaký stvoření.
,,Takže ty si její dvojče?" zeptal se Marcus.
,,Ano" řekla jsem.
Marcusovi se začly spouštět slzy.
Chudáček malinkatej
,,Pojď ke mě" nastavila jsem Marcusovi ruce. Marcus se na mě nechápavě podíval, ale hned do nich padl.
,,Miluju tě Noe" zašeptal mi do ucha.
Miluju ho vůbec ještě? Asi jo.... nevím
Hi guys❤️😜
I hope you like it🥺🥺🥺
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️