17✞

168 6 0
                                    

Co se to semnou kurwa děje...? Že bych k ní začínal něco cítit? To určitě ne.... a nebo snad ano?

Martinus

Když můj bratr odešel šel jsem zpátky do pokoje se dívat na film. Napadlo mě že když jsem sám doma že bych napsal Noe jestli by se nechtěla semnou kouknout na nějaký film. Otevřel jsem chat s Noe a napsal ji.

Tinus🖤: Ahoj Noe💞 nechtěla by jsi ke mě dojít? Marcus odešel k Charlotte a já jsem sám doma, takže mě napadlo že by jsme se mohli kouknout třeba na nějaký film....🥰

Odložil jsem mobil a lehl si do postele. Čekal jsem až odepíše, ale když stále neodepisovala rozhodl jsem se ji zavolat.

Ale bohužel nic, nezvedala to.

Co se děje?

Noora

Před chvíli Marcus odešel, protože si prej musel jít něco vyřešit. Lehla jsem si napostel a vzala si mobil do ruky.

1 zmeškanej hovor a zpráva od Tinuse.

Tinus🖤: Ahoj Noe💞 nechtěla by jsi ke mě dojít? Marcus odešel k Charlotte a já jsem sám doma, takže mě napadlo že by jsme se mohli kouknout třeba na nějaký film....🥰

Sakra.... mám mu říct o mě a Macovi nebo....?

Noe♥️: Ehm... Aho Tini💖 promiň že jsem ti neodepsala dřív, ale měla jsem hodně práce.

Po chvilce mi odepsal

Tinus🖤: v pohodě...

Co mu je? A počkat jak to myslel že Marcus šel k Charlotte?.... asi si to vymyslel kvůli tomu aby nás Martinus nepodezříval.

Noe♥️: No tak mě napadlo že by jsi mohl dojít a mohli by jsme se koukat u nás nebo se jít vykoupat🤷‍♀️ to už je na tobě😊

Tinus🖤: Klidně☺️ za 10 minut jsem u tebe s plavkama👙

Zvedla jsem se z postele abych si mohla jít oblíct plavky a dát si vlasy do drdolu.

Najednou někdo zaklepal a já utíkala po schodech dolů otevřít.

Když jsem je otevřela, tak se mi objevil pohled na sexy Martinuse jenom v plavkách.

,,Ehm... Ahoj?" ušklíbla jsem se na něho když stál předemnou jenom v plavkách.

,,Ahoj" usmál se na mě a vstoupil dovnitř.

,,To jsi šel ke mě jenom v plavkách?..." ukázala jsem na jeho plavky a začala se smát.

,,No jo" vyzul si boty a následoval mě do kuchyně.

,,Dáš si něco k pití?" otočila jsem se na něho a všimla si jak se jeho pohled zvedl rychle nahoru k mým očím.

Asi všichni víme kam čuměl, když jsem před ním stála jenom v plavkách

,,Ehm jo poprosím studenou Colu" řekl a vytasil na mě jeho bílé zoubky.

~~~~

,,Tak by jsme už mohli jít do toho bazénu ne?" zeptala jsem se ho.

,,Jo už asi jo" stoupl si a mířil za mnou k bazénu.

Vyzula jsem si žabky a šla pomalu k vodě. Namočila jsem si nohu, abych zjistila jak je teplá. Chtěla jsem tedy pomalu vlézt do bazénu, ale to by mě Martinus nemohl do něho hodit že.

,,Martinusi!" zařvala jsem na něho když jsem se vynořila z vody.

,,Copak?" usmál se na mě nevině.

,,Je mi z-zima" začala jsem koktat. Samozřejmě jsem to jen hrála.

Hi guuys💋

I hope you like it♥️♥️♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat