,,Martinus kurwa já tě taky miluju!"
Noora
Otočil se na mě s překvapeným pohledem.
,,Kurwa proč je to tak těžký....!" sklopila jsem hlavu dolů.
,,C-co je těžký?" sedl si vedle mě a hladil mě na zádech.
,,Že miluju tebe i Marcuse" začala jsem ještě víc brečet.
Martinus
Tak tohle jsem teda fakt nečekal. Je mi hrozně líto, ale bohužel si bude muset vybrat jen jednoho.
,,Víš že si budeš muset vybrat jenom jednoho?" řekl jsem a ona se mi podívala do oči.
,,Vím" řekla a sklopila pohled zase dolů.
,,Bby už neplakej to vyřešíme ano?" zašeptal jsem a zvedl její hlavu tak aby se mi dívala přímo do oči.
Pomalu jsem se k ní začal přibližovat
Noora
Pomalu se ke mě začal přibližovat a já jenom čekala na to až spojí naše rty. Jsou pro mě jako droga. Marcus a Martinus mají tak krásně hebký rty.
Cítila jsem jeho dech na mé tváři. Naše rty dělili od sebe pár centimetrů. Když se naše rty už malém spojili, tak se Martinus zastavil a podíval se mi do očí. Byla v nich láska a tolik citů.
Já už to nevydržela a spojila naše rty v jedny. Martinus se do našeho polibku usmál a já to zopakovala. Teď ten polibek byl úplně jiný. Oba dva jsme do toho dali tolik pocitů a užívali si jeden druhého. Teď nebyl žádný Marcus a Charlotte. Teď jsem byla jenom já a Martinus.
,,Ehm ehm" vstoupil Marcus do pokoje. Hned jsme se od sebe s Martinusem odtrhli.
,,Omlouvám se že vám kazim takovouhle krásnou chvíli, ale chtěl bych si promluvit" řekl se podíval se na mě ,,s obouma" podíval se na Martinuse.
~~~~
Právě sedíme v obýváku.
,,Takže Noe chtěl bych se ti omluvit za ten dnešek co se právě stal a-" nestihl to doříct protože jsem ho předběhla.
,,Ne Marcusi! Já já prostě nevím co si mám o tobě myslet jako to co jsi taky dneska viděl s tím Martinusem taky nebylo určitě moc příjemný ale...-"
,,Já vím promiň" předběhl mě.
,,Proč si mi neodepisoval? Nepsal? Nebral telefon?! Prostě nic haló? Prober se kurwa! A řekni mi pravdu co jsi dělal!" vykřikla jsem a Martinus mi položil ruku na stehno a jemně ho zmáčkl. Já se na něho vděčně usmála.
,,J-já"
,,Co ty? Hm?!" vyjela jsem na něho znovu. Vím že jsem hrozná ale já už na to nemám.
,,Marcusi řekni ji pravdu..." řekl Martinus svému bratrovi.
Pravdu? Co jakou pravdu....
,,J-já.... dobře" nakonec šeptl. Došel ke mě a klekl si na kolena.
Wtf co to děla?...
,,Ehm Marcusi co to děláš?" nechápavě jsem se na něho podívala.
,,Prosím odpusť mi" chytl mi ruku.
,,Co? Co ti mám odpustit? Marcusi kurwa dělej vyklop to už!" vytrhla jsem moji ruku z té jeho.
Marcus si sedl vedle mě a chytl mi opět moje ruce
,,Víš když u nás byla ta párty a jak jsme hráli tu flašku... tak před tou flaškou mi kluci dali sázku....víš v naši partě si prostě dáváme sázky a musíme to splnit a když ju nesplnime tak jsme prostě považovány za sraby" vysvětlil mi.
,,No a co to má společného semnou?" nechápavě jsem se mu podívala do oči. On je tak krásnej ty jeho oči a ty rty... omg jak já bych je zase ochutnala. Dost!
,,No řekli mi že mám stebou začít chodit a že se do mě musíš zamilovat..." vysvětlil a já celá ztuhla. Marcus sklopil hlavu dolů.
,,Děláš si srandu? Takže to bylo jenom o sázce?!" vytrhla jsem svoje ruce z těch jeho. Martinus mi stiskl víc stehno a já oddělala i jeho ruku.
,,Promiň odpusť mi j-já tě miluju já jsem si to uvědomil hned potom aa prosím" začal mlet.
,,Ne Marcusi! J-já už ti nevěřím.... to nejde já kurwa... já tě miluju chápeš?! A miluju i Martinuse...." vykřikla jsem a stoupla si z gauče.
,,A ty! Proč si mi nic neřekl?" vyjela jsem po Martinusovi.
,,Promiň ale semnou to nemělo nic společného" řekl.
,,Na něho nebuď naštvaná on mě kryl zadá a ještě mi říkal ať to neberu a ať ti to řeknu a tak... a hlavně neřekl ani o Charlotte...." řekl ale pak si zakryl pusu.
,,Ty jseš debil Marcusi" plácl se Martinus do čela a já už měla dost.
,,Takže takhle to bylo? Když si nebyl semnou a říkal si vždycky že si musíš jít něco vyřídit tak si šel hned za ni?!" vyjela jsem po něm. Nikdy jsem snad takovou zlost v sobě neměla.
,,J-já ano...." řekl a sklopil zbabělecky pohled dolů.
,,Marcusi tak tohle už je přes čáru.... tu sázku bych ti dokázala možná odpustit ale toto? To už fakt ne konec prostě... rozcházíme se stebou!" řekla jsem a šla pryč.
Eeejjj
A je to venku....😟😅
I hope you like it💖
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
FanfictionJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️