Proč jsem byla tak blbá?....
Ráno jsem se vzbudila v 9:00 ráno. Vztala jsem z postele a šla ze sebe zase udělat trochu normálního člověka.
Napatlala jsem na sebe trochu make-up a vybrala si můj dnešní out-fit (média).
Sešla jsem schody dolů do kuchyně, kde jsem si udělala snídani.
Jo a pardón já se vám zapomněla představit. Jmenuji se Noora Gundersen. Je mi 17 let. Ráda sportuji a tancuji. Bydlím v malé vesnici jménem Trofors kde jsem se nedávno přestěhovala. Moje máma s tátou nejsou skoro vůbec doma, protože jezdí na služební cesty. Bydlíme ve velkém bílém domě s velkou zahradou a bazénem. Hodně lidí mě nadávalo jak jsem rozmazlená když jsem ještě bydlela v Oslu, ale já za to nemůžu že mám zalovený rodiče, které vlastně skoro vůbec nevidím. No a to je asi všechno co bych vám mohla o sobě říct.
Udělala jsem si palačinky, které jsem hned snědla. Nádobí jsem odložila do myčky a šla do svého pokoje.
V pokoji jsem si lehla do postele a do ruky vzala mobil.
Martinus Gunnarsen vám poslal žádost o přátelství
Hned jsem mu to přijmula
Tinus: Dobré ráno bbyy♥️🔥💋
Nad tím názvem jsem se musela usmát. Přeci jen je to fakt sexy kluk.
Noe: Dobré ráno♥️
Tinus: Tinus vám nastavil přezdívku na moje bbyy♥️🔥
Omg on je tak sladkej
Noe: Noe vám nastavila přezdívku na Tini☺️💕
Tini☺️💞: Na Tini? Proč ne třeba na moje láska....?🥺💔
Nad tím jsem se musela uchechtnout.
Moje bbyy♥️🔥: A proč na moje láska? Když vlastně nejsi moje láska?
Tini☺️💕: Ale mohla by si být ne?♥️😜
Ehm... vždyť ho vůbec neznám...
Ale nedělej víme že by ti to vůbec nevadilo
Drž hubu svědomí
Ale přiznej si to že by ses nebránila
Bože.....
Moje bbyy♥️🔥: Ehm vždyť se vůbec neznáme?😂😄🙄
Tini☺️💕: Tak to napravíme ne?🤨😏
Moje bbyy♥️🔥: Můžeme🤷♀️😜😄
Vůbec nevím kde se to ve mě teď bere....
Tini☺️💞: Takže dneska v 6 venek?😏♥️
Moje bbyy♥️🔥: Ehm a nechtěl by jsi jít ke mě do bazénu? Dneska je celkem velký teplo
Kurwa co jsem to právě udělala? Vždyť ale já si nemůžu pomoct on je tak strašně sexy..Tini☺️💞: Klidně♥️😜 už se těším💦
Moje bbyy♥️🔥: Já taky moc♥️
Martinus
Jo můj plán se začíná dařit. Neříkám nic ale těším se až ji zase uvidím v plavkách. Vypadá to že je sama doma, tak toho zkusím využít.
,,Hej Macu?!" zakřičel jsem z pokoje na mého bratra abych ho mohl obeznámit s mým plánem.
,,No?!" došel ke mě do pokoje. A já si nemohl nevšimnout že na jeho krku má ne moc malé flíčky.
,,Ty sis zase užíval?" začal jsem se smát.
,,Jo?! Nějakej problém?!" podíval se na mě s úšklebkem.
,,N-" chtěl jsem říct, ale to by mě nemohla přerušit holčina za Macovíma zádama.
,,Maciii pojď už" stála tam ta holčina z koupáku v Macovím tričku, které ji bylo těsně pod zadkem. Musel jsem si nad tím zkousnout ret.
,,Hned přijdu Naomi" řekl Mac a dal ji pusu do vlasů. Ta holčina se jenom usmála a cupitala zpátky do jeho pokoje.
,,No co jsi chtěl?" zeptal se mě Mac s úšklebkem na tváři.
,,No jenom že dneska v 6 jdu k té holčiné z toho koupáku a mám si prej vzít plavky" usmál jsem se provokativně
,,Twl dobře tyy" zasmál se Mac ,, hlavně toho využij, a pak mi řekni jaká byla abych ji mohl taky ohnout" mrkl na mě Mac a už odcházel do pokoje za tou holkou.
"Nevím jestli chci aby na ni šahal i můj bratr" zašeptal jsem a povzdechl si.
I hope you like it♥️♥️♥️
ČTEŠ
✞Fucking Love✞
Fiksi PenggemarJe to život obyčejné dívky, která potká na koupáku svého prince. Do kterého se hned zamiluje. ❣️Pozor❣️ v tamto příběhu se můžou vyskytovat vulgární slova.....‼️‼️