38✞

142 3 0
                                    

Noora

Ráno jsem se vzbudila na spadnutí nějaké věci nejspíš v kuchyni.

,,Panebože kolik je hodin?" sedla jsem si a promnula si oči. ,,Cože?! Ono je teprve 7:46" vylekala jsem se a stoupla si z postele. Mé kroky vedly přímo dolů do kuchyně se podívat co se tam děje.

,,Panebože..." řekla jsem si pro sebe když jsem viděla Martinuse. Stál otočený ke mě zády a byl bez trička. Byl roztomilý, protože se pokoušel asi něco uvařit když vidím kolem všude ten bordel. Potichu jsem se k němu vydala a obejmula ho ze zadu.

,,Panebože!" zakřičel. Chudák se asi hodně lekl když na sebe vylil vodu.

,,V klidu lásko to jsem já" začala jsem se smát jeho výrazu, kterej byl k nezaplacení.

,,Ty jsi už vzhůru? Chtěl jsem ti udělat překvapení..." poškrábal se na zátylku.

,,No já bych ještě spala kdyby si mě nevzbudil tím tvým rámusem" uchechtla jsem se a objala ho. Martinus mi dal polibek do vlasů a já se usmála.

,,Miluju tě Tini" zašeptala jsem mu do hrudi.

,,Já tebe taky bby" stiskl mě víc v objetí.

Odtáhla jsem se od něho a podívala se mu o očí. Je tak hezkej ty jeho oči a ty rty. Musela jsem vypadat směšně když jsem ho tak pozorovala s otevřenou pusou.

,,Copak?" zasmál se. ,,Já vím že jsem krásnej, ale nemusíš nademnou tolik slintat" prohrábl si vlasy.

,,Egoisto" praštila jsem ho do hrudi.

,,Co jsi o řekla?" zamračil se.

,,Nic" zasmála jsem se nevině, ale to už jsem seděla na kuchyňské lince.

,,Zopakujto" přiblížil svůj obličej k tomu mému a já začala zrychleně dýchat. Nechápu že jsem si na něho ještě nezvykla. Úplně z něho šílím.

,,Ne!" řekla jsem přísně, ale to už byly jeho rty na těch mých.

Líbaly jsme se tak dravě. Já mu svýma rukama jezdila po hrudi a on mě zajel pod tričko. Možná by jsme se dostali i k něčemu jinýmu kdyby nás někdo nevyrušil.

,,EHM EHM....neruším?" podíval se na nás Marcus. Panebože ten vypadá. Červený oči, vlasy rozcuchaný. Byl bez trička. Omg je tak sexyy.... teda ne není.

,,N-" chtěla jsem mu odpovědět kdyby mě nepředěhl Martinus.

,,Ano rušíš!" podíval se na něho nenávistně.

,,Martinusi!" okřikla jsem ho a dala mu pohlavek.

,,Auu.. za co to bylo?" chytl se za hlavu a podíval se na mě.

,,Nebuď na něho takovej" zamračila jsem se.

,,Tak já vás tady teda nechám o sam-" pomalu odcházel ale já ho chytla za ruku a otočila ho.

,,V pořádku zůstaň tady s námi..." řekla jsem mu a pustila ho. Chtěl odejít ale já ho svými slovy zastavila.

,,Chci si s vámi promluvit!" řekla jsem přísně.

Ztuhl

Hi guuys

I hope you like it♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat