JUSTIN
Apariția documentului ce conținea rezultatele autopsiei a schimbat puțin situația. Pe zi ce trece suntem mai aproape de adevăr. Mulțumită lui Tom și fratelui său, Rachel a dat o copie a documentelor detectivului Reynolds, după cum spune mesajul pe care mi l-a trimis. Se părea că nici măcar Khloe Bluford nu știa nimic despre boala soțului ei, ceea ce nu este ceva nefiresc, deoarece Robert a vrut să își protejeze familia, măcar pentru un timp, de suferință, dar nu a făcut nimic mai mult decât să amâne inevitabilul. Probabil că dacă fiica și nevasta lui ar fi știut mai devreme despre boală s-ar fi pregătit puțin, suferința ar fi fost mai mică deoarece ar fi existat în subconștientul lor o voce care le-ar fi spus "e mai bine așa" sau "oricum ar fi murit, măcar a scăpat de suferință", dar nu ar fi fost niciodată pe deplin pregătite să își ia rămas bun, nimeni nu e.
Nu suntem niciodată gata să spunem "adio" nimănui, nu vom putea niciodată să scăpăm de suferința pe care o trăim când pierdem pe cineva drag. Iar în cazul lui Robert Bluford, un om cu o mulțime de oportunități, bogat, ce nu ducea lipsa niciunui bun material, moartea a fost inevitabilă. Mulți spun că ținând cont de venitul lui existau tratamente sau modalități de a scăpa de această boală, dar se pare că nici măcar banii nu i-ar fi putut salva viața directorului și proprietarului de la Bluford Industries.
Poliția încă caută un vinovat, pentru că deși documentele acestea au avansat puțin ancheta asta nu înseamnă ca s-a terminat. Un criminal este încă în libertate, iar poliția este direct responsabilă să îl prindă. Bineînțeles că ipoteza pe care eu și Rachel o avem în minte se explica logic și foarte simplu. Robert l-a chemat pe Javier la el în dimineața în care acesta a fost ucis tocmai pentru a-i cere un serviciu, serviciul de a-l ucide. Trebuie să îi fi explicat totul în detaliu, de câte ori să apese pe trăgaci, cu ce pistol, cu ce gloanțe, unde și cum să facă ca totul să pară a fi crimă și nu sinucidere, dar acum vine întrebarea: Care era de fapt planul lui? Pe capul cui trebuiau să pice acuzațiile?
Cu siguranță acuzațiile nu erau menite să ducă la Khloe, pe care eu o bănuiam mai mult decât pe Javier, care putea avea o explicație și încă susțin că are. Nu înțeleg de ce aș fi dispus să acuz una dintre cele mai apropiate și mai distruse persoane, dar să iau apărarea uneia care ar fi fost mai probabil să comită un astfel de act. Khloe Bluford mereu m-a speriat, am considerat-o mereu o persoană demnă de teroare și totodată respect. Este genul de femeie ce nu pare să aibă vreun fel de sentiment real pentru cineva sau ceva, ci doar o persoană falsă pe care toți o consideră inocentă și suferindă după moartea soțului ei. Eu nu știu ce să cred, pe de o parte aș vrea să cred că suferă cu adevărat pentru că și-a iubit soțul, dar pe de altă parte cred că este bine că văd o posibilă realitate, realitatea faptului că suferința ei provine, de fapt, nu din durere, ci este doar actorie. Khloe este actriță ce interpretează personajul unei femei rămase văduve care plânge și suspină după preaiubitul ei soț plecat la ceruri prea devreme. Eu cred că motivul adevărat ce stă în spatele lacrimilor și "suferinței" acestui personaj este doar simplul fapt că toată lumea se așteaptă să se întâmple așa și cu toții știm cât de mult ține doamna Bluford la imagine, la cum o văd ceilalți. Nu își putea imagina să fie considerată o scorpie insensibilă care nu simțea nimic pentru soțul ei.
În schimb, Javier, deși pare să îl fi ucis pe domnul Bluford, are o imagine mult mai inocentă decât noua directoare de la Bluford Industries.
După ce meditez un timp asupra acestei teme realizez că cel mai bine ar fi să fiu obiectiv, să judec după fapte și nu după apariții. Khloe poate fi înfiorătoare pentru mine, cu toate că faptele spun altceva, spun ca e nevinovată până la proba contrarie, pe când în cazul lui Javier cred că ar trebui cercetat pentru că acum ipoteza ce spune că el este vinovat se conturează ușor, ușor.
CITEȘTI
Prințesa din Manhattan
Misteri / ThrillerRomanul este scris atât din perspectivă feminină, cât și masculină, oferind două puncte de vedere diferite, cu personaje construite după chipuri celebre. Rachel e o fata din New York, spaima oricărei adolescente, cea care nu respecta moda, ci dă mod...