Iako je ova nova škola katastrofa, u njoj ima i dobrih stvari. Jedna od tih dobrih stvari je hrana.
Za vrijeme ručka sam uspjela naći prazan stol u dalekom kutu. Kako se kantina popunjavala svi su se na sreću držali oko sredine. Zbog toga sam bila sama u svom kutu.
'Kako da upoznam prijatelje s ovim entuzijazmom?'
Meh. Kome trebaju prijatelji.
Zagrizla sam u svoj sendvič i nezadovoljno gledala oko sebe. Svatko je pričao sa nekim. Pošto nisam imala ništa bolje za raditi odlučila sam proučiti ljude oko sebe.
Prva osoba koju sam ugledala je crvenokosa cura na čije sam mjesto sjela tijekom drugog sata. Na svu sreću bila je civilna oko toga (upoznala sam u svojoj prošloj školi dosta ljudi koji skroz polude ako netko i diše pored njihova stola). Jedina loša stvar je da više ne sjedim do prozora.
Pažnju mi je nakon toga automatski privukla poznata zlatna kosa. Gledala sam kako se sa velikim osmjehom sjela do dečka sa svjetlo smeđom kosom. Nešto mu je rekla na što su se oboje nasmijali. Ispred smeđokosog je sjedio još jedan crnokosi dečko kojem nisam uspjela vidjeti lice. Kad sam vidjela što zlatokosa jede došlo mi je zlo. Pizza.
Već mi je dosta pizze.
Skrenula sam pogled od tria i nastavila razgledavati okolo.
Na drugoj strani hodala je namrgođena cura. Do tu gdje sjedim sam uspjela čuti kuckanje njenih štikla. Primjetila sam da je hodala i nosila se kao da joj je grozno bilo biti tu. Hodajući do svog stola oči su joj prelazile po ljudima oko nje. Na licu joj je bila loše sakrivena grimasa.
Kako je prošla pored jedne cure koja je sjedila oči su joj se momentalno raširile. Kut usne joj se na sekundu podigao prije nego je opet izgledala nezainteresirano. Kako je cura podigla čašu tako joj je ova šutnula stolac. Što god je bilo u čaši joj se prolilo po hlačama.
Nisam bila dovoljno blizu da čujem što joj je rekla no iskreno me nije ni toliko zanimalo.
Divno. I u ovoj školi ima ovakvih.
Ostatak vremena sam se fokusirala na hranu. Kad je zvonilo micala sam se dosta sporo jer je bila gomila ljudi ispred mene i bila sam dosta udaljena od vrata. Nisam htjela nikoga slučajno dotaknuti. Na kraju je zvonilo čim sam izašla van iz kantine.
I naravno, kasnila sam na sljedeći sat. Što znači da kad sam otvorila vrata sve osobe u razredu su gledale u mene. Yay.
*****
Čim sam otvorila vrata kuće bacila sam se na kauč u dnevnom boravku.
Katastrofa. Horor.
To što nisam uspjela upoznati ni jednog prijatelja nije bilo toliko loše. Ne, gora stvar je bila to što je tata od mene očekivao da se upoznam s nekim i to što će me vjerojatno ispitivati o tome dok dođe doma.
Pošto neće biti tu još kojih pola sata odlučila sam napraviti listu.
D-dobro
L-loše
Odlučila sam krenuti s lošim pošto mi ništa dobro nije padalo na pamet.
L
Kasnila sam na satove.
Nisam nikog upoznala.
Nisam s nikim razgovarala.
Nema novih prijatelja.
Prvi dan škole.
Kad sam krenula pisati D listu shvatila sam da bi svaka stvar s L liste pasala na nju. Na kraju sam zgužvala papir i bacila ga na pod. To će tatu iznervirati ali eh.
YOU ARE READING
Nada
FantasyNova škola, novi grad, skrivene moći i život koji se otima kontroli. Nemaju svi negativci loše namjere, niti shvaćaju da su postali jedni jer ono za što se bore smatraju dobrim. A ono za što se Hope Denvers bori je sreća. Razlog je dobar, samo št...