- Fetele primele. imi spune Mihai.
- Okay.
Pășesc iar pe unde am mai mers si acum două zile. Nu prea ma grăbesc. Ma uit atenta in tribune si totu-i in regula. Ma opresc pentru un moment pentru a vedea faza mai bine. Ionuț Vînă este gata să dea un gol si chiar o face. Il aplaud bucuroasă si imi reiau drumul.
Ianis pov.
Ma îndrept către Ionut pentru a-l felicita pentru golul care a deschis scorul. Sar pe el iar apoi imi zice:
- Ianis ti-a venit iubirea.
- Unde? Stai, ce!?
- A venit tipa, am vazut-o eu.
- Și unde era?
- Lângă poartă.
Ma uit in jurul porții si nu vad nimic. Ma îndrept spre mijlocul terenului pentru a începe meciul. Nu stiu de ce dar de cand mi-a spus Ionut ca a venit sunt cu gândul doar la ea si parca sunt mai bun pe teren. Sau doar mi se pare? Nu ți se pare, îți dă încredere și forță fata asta! Asa se pare.
Hagi pov.
Am vazut-o când a coborât din dubă. Nu mai rămâne nimic de facut de cat sa o vada Ianis. După cum am mai zis, acum nu mă mai bag.
Andreea pov.
Mi-am terminat tura. Stau in picioare lângă Rareș.
- Cine crezi ca câștigă? ma intreaba el.
- Viitorul, normal!
- Eu cred ca CFR.
- Slabe sanse.
Imi îndrept privirea către teren acolo unde il vad pe Ianis. Aleargă atât de repede. Stau si ma gandesc cum ar fii sa fiu cu el într-o relatie. Cred ca frumos. Stai, ce!? Ce tocmai am zis? Gândurile imi sunt întrerupte când văd că Ianis da gol. De fericire nu mai gandesc si sar la gâtul lui Rareș.
- Scuze! Nu stiu ce m-a apucat.
- E in regula, bucuria. spune ridicând din umeri.
Imediat ma da la o parte când vede că gramada de băieții de la Viitorul se îndreaptă către colțul nostru. Sunt foarte bucuroși. Iar în ochii lui Ianis se poate vedea iubirea fata de fotbal.
Ianis pov.
Cand am mers dupa băieți ca sa-l felicit pe Ionuț m-am dus in partea stanga. Apropiindu-ma de colț, o vad pe Andreea. Aceasta se uita fix in ochii mei. E atât de dulce când o face. Iar privirea ei ma înnebunește. Dacă ma mai uit mult la ea înnebunesc de tânăr. Însă nu pot, am o supercupa de câștigat. Poate dupa acest meci vorbesc cu ea.
***
Iata-ne aici, cu o supercupa câștigată. Sunt mândru de mine dar mai ales de echipa asta. FC Viitorul a arătat că se poate! Cand sa ma uit in directia fetei, nu mai era. Plecase. Perfect! Iar am pierdut-o. Dar daca stau mai bine si o analizez, seamănă cu un prieten de al meu dar si un coleg de la Nationala U21. Seamănă cu Andrei Ivan.
După toată festivitatea de bucurie intru in camera mea cu gândul de a-i da mesaj lui Andrei. Dar nu stiu ce sa-i zic. N-am nici macar o poza cu ea. Dar totusi, o sa incerc.
I (Ianis): Bro..
A (Andrei): Da?
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...