Sunt la usa camerei lui Vlad, nici nu stiu ce sa fac. Sa bat, sa nu bat? Am decis să bat. In cateva minute apare Vlad.
- Buna! ii zic zâmbind.
- Buna! imi zice el nedumerit.
- Pot sa intru?
- Sigur!
- Esti singur?
- Da, Cosmin nu stiu unde e.
- Vlad, as vrea sa vorbim.
Auzind vorbele mele, înghite în sec.
- Vlad, spune-mi te rog ce simti pentru mine, sincer. Nu trebuie sa te temi. Nu te mănânc. Vreau sa lămurim situația.
- Andreea, eu te iubesc! Nu doar ca pe o simplă prietena, ci mai mult. Acum ca ti-am spus, simt ca am luat o piatră de pe inimă.
- Vlad, zic si-i iau mana lui in a mea, imi pare rau ca sentimentul nu e reciproc. Dar crede-mă, esti ca un frate pentru mine! Te iubesc doar ca pe un frate, nu pot mai mult. Si, imi pare rau daca ti-am frânt inima. Dar, nu pot fii cu cineva pe care nu-l iubesc! spun si imediat in curge o lacrimă.
- Hei! De ce plângi?
- Pentru ca probabil acum esti supărat pe mine, si ma simt vinovată. Poate ca nu mă vei ierta niciodată..
- Andreea, te inteleg! Nu trebuie sa te invinovatesti! Asta e, nu a fost sa fie. Si nu, nu sunt supărat pe tine. Promit că am sa te protejez la fel cum o face un frate mai mare!
- Iti multumesc, Vlad! Sper ca intr-o zi sa găsești o fata potrivita tie si sa fie mai buna decat mine! Te voi susține mereu, iti voi fii mereu alături! spun si-l iau in brate. Te iubesc, frate!
- Și eu surioara!
***
Este ora 18:45. Ar trebui să mă pregătesc.
- Ce faci? ma intreaba Irina.
-Mă pregătesc.
De data aceasta nu m-am mai îmbrăcat cu uniforma de academie. M-am îmbrăcat cu uniforma de stradă, cea de munca. După ce m-am îmbrăcat mi-am pus acolo unde trebuia: pistolul, catusele si spray-ul lacrimogen. Scutul era deja în duba. Ma uit la ceas.Era 19:20 si am decis să cobor.
- Am plecat! o atentionez pe Irina.
- Succes!
- Mersi! strig la ea când ies pe usa.
- Buna! le zic celor ce erau lângă dubă. Erau persoane mai mari ca mine cu un an și doi. Nu era nimeni de varsta mea.
- Buna! Sunt Rareș! se prezinta un băiat destul de drăguț.
- Buna! Andreea, încântată! spun si-i întind mana.
- Trebuie să plecăm! spune șoferul.
- Hai cu mine! imi zice Rareș.
L-am urmat si am intrat in dubă si m-am așezat lângă el.
- Ai mai fost până acum la un meci de fotbal ca jandarm?
- Nu. E prima dată.
- Ai noroc, eu am mai fost! Sunt anul 4 aici!
- Felicitări! Si cam ce ar trebui să fac? îl întreb curioasă.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...