CAPITOLUL 8

518 19 0
                                    

La media este Vlad. 👆

Ianis pov.

Intrăm în camera si ma îndrept către locul unde știam ca-s cheile. Nu erau. De ce sunt asa uituc azi?Probabil pentru ca ea! Posibil.

- Le-am gasit. imi zice Andreea.

- Unde erau?

- Pe noptieră.

- Vezi, daca nu intrai si tu nu le găseam asa repede.

Ea imi zâmbește și zice:

- Acum imi spui?

- In legatura ca asta...am uitat ce voiam sa-ti zic.

- Cum zici tu.

- Te-ai supărat?

- Nu, doar ca ma asteptam la un raspuns din partea ta.

Nu-i zic nimic si doar oftez. Închid camera si ne ducem către iesire.

- Salut Ianis! ma salută tata.

- Buna ziua! ii zice si Andreea. Imi place la ea ca e foarte respectuoasă.

- Buna tata! zic putin stânjenit de situație.

- Ce faceti? ma intreaba acesta. Andreea se uita la mine, eu nestiind ce sa zic dar ea mi-o ia inainte.

- Am iesit la o plimbare sa ne imprietenim.

- Drăguț. Ianis vezi poate maine vi obosit la antrenamente. Le începem la 06:00 pe racoare ca maine se anunță canicula.

- Da tata.

Andreea pov.

Imi plăcea ipostaza in care se afla Ianis. Avea o fata usor speriată si neliniștită. Nu stiu de ce. Probabil pentru ca l-a vazut domnul Hagi cu o fata. Dar asta nu inseamna nimic, nu am iesit la o întâlnire. Terminând discutia cu domnul Hagi ne îndreptăm către masina lui Ianis. Ca orice alt băiat are BMW. Bolidul pe care îl conduce acesta are culoarea mustarului. E frumos dar nu-i pe gustul meu. Imi deschide usa si ne urcam. Porneste motorul si plecam.

- Iti place? ma intreaba.

- E ok. Nu prea ma dau un vânt după BMW. Eu prefer Audi.

- Inteleg. Eu l-am primit cadou de la tata.

- Frumos din partea lui.

- Ce Audi iti place?

- A4 si A6, dar mai mult A6.

- Și ai?

- Nu, urmează sa-mi iau când termin anul asta. Imi place la tine ca nu conduci cu viteza mare.

- Păi in trafic trebuie sa fiu atent, la fel ca pe teren. Pricepi?

- Da. Încă ceva.

- Spune!

- Imi place cum joci. Ai viteza mare, stii cum sa tii mingea la tine si felul in care driblezi e wow.

- Am invatat de la cel mai bun, tata!

Imi îndrept privirea către el si-i zâmbesc, el intorcandu-mi gestul. E drăguț când zâmbește. Are un zâmbet fermecător.

- Și acum unde mergem?

- Nu stiu, ne plimbam?

- Okay. Mi-ar place daca ne-am juca amândoi fotbal cândva.

- Păi ce zici daca azi?

- Bine. Mergem la sintetic?

- Nu, mergem pe stadion.

- Bine.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum