După câteva ore de zbor cu avionul am ajuns in sfarsit la destinație iar acum suntem in autocar ducându-ne la hotel. Toti băieții dorm, mai puțin eu si vărul meu.
- Și după cantonament ce faci? ma intreaba in șoaptă.
- Păi o sa ma angajez, în mod normal zilele astea trebuia sa ma uit de un post liber însă directorul m-a sfătuit să vin aici si că-mi va gasi el un post.
- Păi dacă el te-a sfătuit inseamna ca iti va găsi ce trebuie. Rămâi în Constanța?
- Nu stiu, depinde unde-mi gaseste un post liber. Dar tu, rămâi in strainatate?
- Nu mai sunt in strainatate.
- Dar unde?
- Am venit la Craiova. Nu stiai?
- Văzusem ceva pe instagram dar nu am băgat de seamă si uitasem sa te intreb.
- Uituco! imi zice strangandu-ma de obraji.
- Gata tataie. ii spun râzând.
- Eu sunt tataie? Nu vezi ce sexy sunt? Cum sa ma faci tataie?
- Doar tataia ma strânge de obraji.
- Bine, gata, nu te mai strâng.
- Și la partea legată de sexy, am zis eu ceva?
- Deci sunt?
- Nu ziceai ca esti?
- Ba da dar cer o parere.
- Și daca ti-as zice ca nu?
- Te bat.
- Okay, esti sexy, foarte sexy.
- Asa mai merge.
- Mai sexy si arătos decât mine nu-i. intervine Radu in discutia noastră.
- Fiecare e sexy in felul lui. zic râzând.
- Asa e, ai dreptate.
- Mai avem mult? intreb nerăbdătoare.
- Putin. ma anunta Radu.
- Amy ce face?
- Ăm, nu stiu, ultima dată când am vorbit cu ea mi-a zis ca e in avion. O mai sun cand ajungem.
***
După antrenamentul de seara eu si Andrei decidem sa iesim putin prin zona sa exploram locurile de pe aici.
- E destul de frumos pe aici. ii zic.
- Da. Pot sa te intreb ceva?
- Ce e cu întrebarea asta? Normal, doar suntem verișori.
- Între tine și Ianis mai e ceva?
- Nu, de ce ?
- Întrebam, nu prea vorbiti sunteti foarte distanti.
- Păi dacă ne-am despărțit, au trecut și aproape doi ani. De ce am mai fi la fel de apropiați?
- De doi ani n-ati mai vorbit?
- Exact, nu mai stiu absolut nimic de el. Plus că eu i-am zis sa nu mă mai aștepte și cel mai probabil are iubita.
- Aaa, vorbind de iubita, uite cine e acolo.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...