- Imi place la tine ca chiar daca inca nu ai absolvit academia, iti respecți meseria.
- Mai ne trebuie si jandarmi din aceștia. zic râzând.
- Domnișoara sunteti liberă, ati rezolvat cazul. De Rareș o sa ne ocupam noi, dumneavoastră nu mai aveti nicio legătură cu el. Domnule Hagi, dumneavoastră mai rămâneți daca doriti sa depuneti plângere.
- Desigur ca voi depune!
- Vrei sa rămân cu tine? il intreb pe Hagi.
- Nu, du-te in treaba ta.
- Ok.
***
Ianis pov.
Ma aflu pe stadion. Nu stiu ce caut aici, sunt buimac, din cate stiu nu am meci. Ma uit in poarta dreapta si acolo era un înger, foarte frumos iar in poarta stanga, era Andreea, la fel de frumoasa. Pentru un moment dat m-am apropiat de înger, voiam să stai langa el dar imi zice:
- Nu, nu veni la mine, du-te la ea!
Ma întorc spre Andreea si imi zambea, zâmbetul acela frumos si fermecător. Apoi ma întorc inapoi către înger.
- Noi nu te vrem! spun mai mulți îngeri ce apar in poarta.
- Nu te vrem, locul tau nu e aici, locul tau e lângă ea, familie si prieteni, du-te la ea, la ei! apoi îngerii dispar.
- Haide, te voi proteja eu! imi zice Andreea si imi întinde o mână. Ii iau mana in a mea si plecam dupa stadion.
Deschid ochii nestiind unde ma aflu. Cand ii deschid prima dată o vad pe sora mea ce privea pe geam, apoi ma uit prin jur si totul era alb. Eram într-o cameră de spital. Tușesc de 2 ori apoi de întoarce Kira.
- Te-ai trezit! Esti teafăr! Cum te simti?
- Putin ametit.
- Ma duc sa chem un doctor.
Iese pe hol si striga dupa un doctor imediat facandu-si aparitia doctorul.
- V-ați trezit, cum va simtiti?
- Putin ametit. Cat voi mai sta aici?
- Vei mai sta o zi la pat apoi 2-3 la spital, după aceea va fac externare.
- Ok.
După ce doctorul imi verifica aparatele, pleaca.
- Kira, cat am dormit?
- 29 de ore.
- Și tu ai stat atata timp cu mine?
- Nu, la început a stat Andreea, apoi am venit eu si ea a plecat.
- Și cât a stat?
- A stat cu tine de când ai intrat aici până azidimineata la 03:15 cand am venit la tine. Iar de atunci nu a mai venit.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...