CAPITOLUL 32

308 21 1
                                    

Amy pov.

Ma trezesc in jurul orei 08:15 si incep sa ma pregătesc. Andrei mi-a zis ca au antrenament deschis si vreau sa ma duc sa-l vad.

Peste aproximativ 20 de minute sunt gata si pornesc spre stadion. Iau un taxi si imediat ajung la stadion. Imi caut un loc liber si gasesc unul pe partea dreapta, ma asez si-mi privesc cu plăcere iubitul. La un moment dat o vad si pe Andreea, ii fac cu mana si aceasta imi raspunde cu același gest.

Andreea pov.

Ma pregătesc pentru antrenamente, imi iau hainele primite pe mine si apoi cobor pentru a lua micul dejun. Imi iau o salata si un pahar cu suc de portocale de la restaurantul hotelului si ma asez la o masă.

- Te deranjez daca stau cu tine? ma intreaba Andrei.

- Esti idiot, cum sa ma deranjezi?

- Nu stiu, am vazut ca nu ai zâmbetul pe fata si am crezut ca esti supărată...

- Nu sunt, ma obisnuisem cu programul de la academie si acum trebuia sa fiu serioasă. zic zâmbind.

- Neata, sa va tina! ne zice Adrian Petre.

- De ce trebuie să ne zică toată lumea asta? il intreb pe Andrei.

- Cum adică? ma intreaba Adrian nedumerit.

- Adica noi nu suntem impreuna, suntem verișori.

- Aaa, ma scuzați.

- Nu-i nimic, nu-i prima dată. il asigură Andrei pe Adrian.

***

Am mâncat iar acum suntem pe teren, gata să începem antrenamentul. Azi avem un antrenament deschis iar peste câteva zile avem meci cu Franța. Ah, Franța! Mi-aș dori să ajung cândva acolo.

Ma uit întâmplător în tribune si o vad pe Amy facandu-mi cu mana, ii fac si eu iar apoi ma intorc la treaba mea.

***

Antrenamentele au fost okay. După cum ma asteptam, o sa fiu rezerva. Nu era ceva uimitor daca eram rezerva pentru ca e logic ca nu-i pot lua locul lui Ianis sau Dennis si sa fiu eu titulara. Ei sunt mai buni decât mine si era de așteptat.

Imi place la această echipă ca toti jucătorii sunt uniti si ca nu se fac diferente intre ei, toti sunt egali. Eu fiind mijlocaș trebuie sa lucrez mai mult cu Ianis si restul mijlocași. Dar nu-mi pasa, eu nu mai am nimic cu el, am ramas prieteni.

Radu pov.

- Te mai uiti mult dupa ea? il intreb pe Ianis.

- Dupa cine?

- Andreea.

- Ce vorbiti despre Andreea? intervine Ivan in dicustie.

- Îl întrebam dacă se mai uita mult dupa ea.

- Tu nu aveai iubita, fata aia din Belgia? il intreaba Ivan pe Ianis.

- Nu mai sunt cu ea, nu era ce trebuie.

- Nasol, dar cu Andreea, de ce? il intreb la rândul meu.

- Am facut o greseala, mai de mult, când eram cu ea...

- Anume?

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum