CAPITOLUL 34

433 22 2
                                    

Peste 4 ani...

Andreea pov.

Este joi seara, ma pregătesc sa ies cu Ianis in oras, la o întâlnire. N-am mai iesit de mult timp.

- Iubito, esti gata?

- Da, mergem?

- Da.

Ianis pov.

În seara asta am scos-o pe Andreea la o cină romantică pentru ca am o surpriză pentru ea, sper să-i placă. O duc la un restaurant franțuzesc, L'Atelier deoarece ii place foarte mult Franța, mai ales Parisul. Cred ca asa sunt toate fetele, le place Parisul.

Am ajuns destul de repede, intram in restaurant, ne așezăm la masa rezervată iar un chelner ne aduce meniul. Am comandat amândoi Foie
Gras iar acum asteptam.

Pe masa avem două lumanari rosii, asa cum am cerut si o sticlă de vin cu două pahare. Desfac sticla si-i pun Andreei mai întâi, apoi imi pun si mie.

- Andreea...

- Mhm?

- Te iubesc pe zi ce trece, când te privesc ma îndrăgostesc si mai mult de tine. N-ai idee cat de greu imi este atunci când eu sunt in Belgia iar tu in Romania, la sute de mii de kilometri distanță. Viata mea fara tine n-are culoare, e totul gri, însă când sunt cu tine totu-i colorat. Chiar dacă ne mai ciondanim câteodată sa stii ca te voi iubi mereu. Chiar dacă mie mi-ar fi placut sa faci o carieră în fotbal, sa jucam amândoi la aceeași echipă poate, te sustin necondiționat in ceea ce faci, în jandarmerie. Nu voi uita niciodată momentul in care mi-ai zâmbit pentru prima dată atunci, la meci. Nu voi uita când a făcut tata schimbare pentru a te vedea eu mai bine, când te-a adus pe banca noastră. Nu voi uita cat de dură dar și glumeață ai fost când l-ai pus pe Ionuț Voicu la pământ. Nu voi uita când am ieșit pentru prima dată afară amândoi sau când ne-am jucat pe stadion. Andreea, te iubesc!

- Și eu te iubesc Ianis, dar ce vrei sa zici? ma intreaba nedumerită.

- Iubito, vreau sa ne petrecem restul vieții împreună! Vrei sa fi soția mea?

- DA! Da, vreau sa ne petrecem restul vieții împreună, sa-to fiu mereu alături si sa te iubesc mereu!

După toate acestea o sărut si-i pun inelul pe deget.

***

Restul serii a fost plăcută, am mâncat apoi am mers in parc sa ne plimbam. Acum suntem acasa, uitându-ne la un film.

Peste o luna/ Ziua nunții...

Andreea pov.

A venit si ziua cea mare, ziua nunții. Eu si cu Amy, Irina si Ioana suntem in camera mea pregătindu-ne. Fetele au cam terminat, eu mai am doar de luat rochia pe mine.

- Ce fina frumoasa am! imi zice Amy zâmbind.

Am ales-o pe Amy ca nasa pentru a-i arata mulțumirea noastră fata de gestul pe care l-a făcut acum cativa ani.

- Bate cineva la usa, deschid eu, nu trebuie sa te vada Ianis. zice Ioana.

Se îndreaptă spre usa si o deschide încet. Acolo da de Radu care o ținea în brațe pe Luana, fetita lor de 4 anisori.

- Va deranjează dacă sta si Luana cu voi? Nu mai vrea la mine.

- Nu, da încoace ingerasul ăsta mic!

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum