CAPITOLUL 33

330 20 1
                                    

- Ianis...și tu mi-ai lipsit, nu stiu daca mai puteam sa rezist mult fara tine. Nu te-am cautat pentru ca...nu stiam daca ti-ai gasit pe cineva, nu stiam daca mai vrei sa auzi de mine, nu stiam multe...

- Cum sa nu vreau sa mai aud de tine? Da, într-adevăr am avut pe cineva in timpul asta, pe Lara dar ne-am despărțit pentru ca ne-am dat seama ca nu ne mai iubeam, si...

- Ianis, hai sa o luam de la capat! zic si-l sărut.

- Credeam ca nu mai zici asta. imi zice zâmbind când desprindem sărutul.

Ii zâmbesc si eu la randul meu si iesim din local ținându-ne de mână. Suntem ca la început, din nou fericiți.

***

Seara alături de Ianis a trecut foarte repede iar acum ne îndreptăm către hotelul unde suntem cazați. Mai întâi intram in restaurant iar acolo dăm de jumătate din băieții din lot.

- Mai, mai, mai, dar ce-i cu atata fericire aici? ne intreaba varul meu.

- Nu se vede? il intreaba Ianis uitandu-se apoi la mine.

- Ma bucur pentru voi, sper sa ai grija de ea, altfel...ne supărăm! ii spune Andrei râzând.

- Promit ca o sa am grija de ea, iar peste ani o va chema ca le mine, Hagi.

- Deja aveti planuri nebunilor?

- Nu stiam nimic din asta. zic ridicandu-mi mainile in aer in semn de predare.

Toti incep sa rada apoi ne așezăm și noi la masa ca Andrei. Acolo era si Radu, se uita la noi foarte fericit.

- Ai avut legătură cu asta? il intreaba Ianis.

- Nu eu, Amy, ea a venit cu ideea.

- Iubita ta e o fata super, ai grija de ea, tine-o la tine, pastreaz-o. ii zic zâmbind.

- Promit! imi spune si ma îmbrățișează deoarece locul meu e lângă al lui.

***

Suntem in ziua meciului, de fapt chiar la meci. Este repriza a doua si urmeaza sa intru si eu. Mister a anunțat schimbarea, intru in locul lui Dennis. Vine la margine si imi urează succes, batem palma apoi intru pe teren. Ma asez pe poziția mea si meciul începe.

In careul de 16 metri ma aflu doar eu, Ianis si un jucător francez. Ianis imi dă pase pentru ca sunt mai aproape de poarta, nu stau sa ma gandesc de două ori si șutez pe poarta. Spre uimirea si fericirea mea, dau gol. Sar de fericire apoi Ianis ma ia in brate, vine si restul echipei si facem acelasi lucru.

***

A trecut o luna de cand suntem in Tokyo, o lună plină de realizări. Cea mai mare realizare a noastră a fost ca am castigat JO. Un vis împlinit! Acum ne aflăm în aeroport, ne luam rămas bun cu fericire de la acest loc magic. In semifinală am jucat titulara însă nu tot meciul, in locul meu a intrat Dennis. Am dat cate un gol la patru meciuri. E si asta o realizare. Relatia mea cu Ianis merge foarte bine, însă trebuie sa ne despărțim, vom sta departe unul de celălalt dar vom tine legatura si  vom vorbi mereu. Peste câteva zile va pleca din nou în Belgia la echipa lui, eu trebuie sa vorbesc cu domnul director despre locul de munca.

***

Au trecut două săptămâni de când  venit în România și o săptămână si jumatate de cand a plecat Ianis. Vorbesc zilnic cu el. Mi-am gasit un loc de munca, în București, deci trebuie sa-mi gasesc o locuință. Peste câteva zile trebuie sa ma prezint la post, ar fi bine sa-mi caut de pe acum unde o sa stau.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum