Andreea pov.
- Ce faci? ma intreaba Ganea.
- Bine, dar ce cauti aici?
- Mă plictiseam și am venit la tine.
- Okay, intra!
- Tu..nu mi-ai zis de ce nu a fost bine la petrecere.
- Ah, da. Păi sa începem, m-am intalnit cu Ianis si a incercat sa vorbeasca cu mine dar am placat, apoi azi când sa ma duc la vestiar am dat de el, a încercat să vorbească cu mine dar l-am ignorat. Apoi când m-a enervat i-am zis vrea doua, ne-am certat si i-am dat si una. Nu inteleg cat tupeu are sa se întoarcă daca eu i-am zis sa nu.
- Păi fi atenta, eu zic sa-l lasi sa vorbeasca cu tine, asculta-l si vezi ce are de zis apoi vorbeste si tu cu el si zi-i si tu ce ai de zis. Lămuriți situația, nu va mai certați, cu cearta nu ajungi nicăieri. Dacă s-a întors de atatea ori inseamna ca te iubeste, iar tu nu mai fi incapatanata si asculta-l. Intalniti-va ib oras, în parc sau la o terasa ceva, nu stiu, vedeti voi.
- Sa zicem ca voi face asa dar eu nici macar nu stiu cand pleaca inapoi.
- Exista un singur mod de a afla.
- Care este?
- Vezi telefonul ala? Foloseste-l!
- Esti sigur?
- Nu eu trebuie sa fiu, ci tu. E problema voastră nu a mea, eu doar ti-am dat un sfat. Dacă vrei te las singura ca sa vorbiti.
- Nu, stai aici!
- Bine, acum suna-l.
- Huh, bine.
Imi iau telefonul si-i deblochez numărul apoi îl apelez.
- Inspira si expira, fi liniștită di naturală, fi tu!
- Bine.
Convorbire telefonică:
- Alo? imi zice somnoros.
- Buna Ianis...sunt Andreea.
- A, tu erai...
- Da, ce faci?
- Doar ce m-am trezit, tu?
- Mbine, am terminat antrenamentele.
- De ce ai sunat?
- Ianis, o sa fiu scurta si la obiect. Vreau sa ne întâlnim sa vorbim. Tu cand pleci inapoi?
- Peste câteva zile, când vrei sa ne vedem?
- Azi daca se poate.
- Bine, la ce oră?
- 18:00.
- Și unde?
- Starbucks.
- Bine, altceva?
- Atât.
- Bine pa.
- Pa.
Convorbire telefonică încheiată.
- Și? ma intreaba.
- Ne vedem.
- Bun, si ce ai de gând să faci?
- Nu stiu, vad pe moment.
- Bine, orice alegere faci eu iti sunt alaturi iar Ianis te va intelege, il cunosc de mult timp si e o persoană înțelegătoare.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...