CAPITOLUL 12

394 21 0
                                    

Într-un sfarsit am ajuns la academie. Nu eram obosită, eram foarte obosită. Aveam norocul ca azi este duminică si am liber.

- Doamne Andreea! Ma bucur ca esti teafara. Nu stiu ce as fi facut daca pateai ceva mai rau.

- Sunt bine. Dar de unde stii?

- Toata academia vorbeste despre ce ti s-a intamplat.

- Serios?

- Mda, Ianis cum e?

- Comă...și da, am ceva sa-ti spun.

- Doamne, ce anume?

- Da, sunt îndrăgostită de el.

- Stiam eu, lasa ca vorbim despre asta dimineață, acum culcă-te. Okay?

- Bine. spun si o iau in brate.

Ca sa mai fac si duș eram foarte obosită asa ca o las pe maine dimineață.

***

Dimineata si-a facut aparitia. Bine-nțeles ca nu era dimineata. Era ora 13:00. Dar pentru mine era dimineata. Micul dejun l-am pierdut, la fel si prânzul. După cum am zis, ma duc sa fac dus.

După ce am facut duș o vad pe Irina stand pe pat iar pe micul dulapior o tava cu mâncare.

- Uite, ti-am adus prânzul.

- Iti mulțumesc!

- Nu stiu daca e de bine sau de rau dar iti sta bine cu zgarietura de la sprînceană si buza.

- Ăm..mersi.

- Esti obosită?

- Acum ca m-am odihnit, nu mai sunt.

- Ma bucur, mănâncă si apoi hai afara.

- Unde?

- In curtea academiei, la aer.

- Ok.

După ce am mancat am iesit afara. Acolo ne așteptau Rareș, Ionuț, Vlad, Ioana si Elena. Nu o suport pe Elena. Pur si simplu, e fufa academiei. Nu inteleg ce cauta aici.

- Bună! ii salut.

- Buna si tie, cum te simti? ma intreaba Rareș.

In momentul in care a gesticulat din mâini, ceva mi-a atras atenția. Avea ceva tatuat pe mana. Avea o stea. O stea tatuata pe mana dreapta, ochii albastrii, încălțări albe si înălțimea ca a infractorului. Jur ca el este! Trebuie să mă duc la secție, dar mai intai trebuie sa adun probe.

- Rareș, putem face o poza?

- Dar de ce draga, ii vrei pe toti? Nu il ai deja pe Ianis?

- Și ti-o fi ciuda cumva?  i-o întorc, ea tacand din gura.

- Sigur, dar de ce?

- Pur si simplu.

Se pune lângă mine si-i ii zic sa arate semnul păcii cu mana dreapta in asa fel incat sa prin in poza steaua. O probă o am, de fapt, doua. Am si ochii. Mai urmează sa-i fac poza la adidași.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum