Am ajuns la destinație si petrecerea a început. E multa lume. Nu stiu de unde are atatia prieteni, eu nici jumătatea prietenilor ei nu-i am. M-am împrietenit cu o fata aici, e de treaba, o cheamă Raisa. Sunt la o masă impreuna cu ea privind-o pe Maria cum dansează.
- Hai si noi la dans.
- Mai incolo.
- Atunci hai sa dam un shot.
- Nu mersi, sunt cu masina.
- Atunci hai la dans.
- Okay.
Cand na ridic de pe scaun sunt neatenta si dau peste cineva.
- Scuze, nu am vrut. zic neuitandu-ma la persoana respectiva.
- Nu-i nimic.
Cand aud vorbele spuse, tresar. Ma uit cu teama in ochi - nu stiu de ce- la persoana respectiva, dandu-mi seama cine e.
- Buna! imi zice el.
- Buna..
- Ce mai faci?
- Nimic. ii zic sec incrucisandu-mi mainile.
- Singura?
- Nu, cu prietenele iar acum trebuie sa plec!
- Pa.
Nu-i mai zic nimic si plec. Cand l-am văzut m-am bucurat, putin. Nici tu nu te mai crezi! Adica? Zici ca e subiect in închis, ca nu mai vrei sa auzi de el iar acum te bucuri sa-l vezi. Mda... Nici eu nu stiu ce sa mai fac. Dar probabil are iubita. Si atunci de ce te-a intrebat daca esti singura? Nu stiu la ce s-a referit. Oh, ba da stii, chair foarte bine! In fine, hai la dans...
- De ce ai întârziat atât?
- M-am gândit..
- La?
- Nimic interesant...
- Daca nu vrei sa vorbim e okay, hai sa dansăm.
- Bine.
Ianis pov.
Ma duceam sa-mi iau un fresh de portocale de la bar si am simtit un corp ce se izbește de mine. Era ea. Își cere scuze neuidandu-se la mine iar când o face i-am văzut în ochi teama, dezamăgire si tristețe.
- Ce faci? o intreb in speranta de a vorbi cu mine.
- Nimic. zice sec.
- Singura? ii zic vrând să aflu dacă are pe cineva.
- Nu, cu prietenele iar acum trebuie sa plec!
Ma ia cumva la mișto? Asa se pare. :) Lucrurile nu vor rămâne asa! Trebuie să o recuperez, nu mai suport doar sa ma gandesc la ea si sa nu o vad, sa nu fie a mea! Dorul e prea mare. Si ce vrei sa faci, superman? Sa salvezi omenirea, sa mărești pensiile oamenilor? Serios? Si tu ma iei la mișto? Logic! Nu vezi ca nu te mai vrea? Si daca da? Fraiere, nu te mai vrea, las-o in pace, ii vei face mai mult rau! Si cat sa mai astept? Pa ca când va fi momentul potrivit sau daca nu va mai fi, asta e, găsești pe altcineva. Mda..
***
Este ora 02:15 iar petrecerea e pe terminate. Din ce am inteles la Maria eu voi dormi la ea iar Andreea la Raisa. Ies in parcarea localului iar acum dau de un Audi foarte frumos. In timp ce il priveam le vad pe Raisa si Andreea urcandu-se in el, la volan așezându-se Andreea. Porneste masina si pleaca.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...