Ianis pov.
În ultima perioadă sunt cam obosit, as vrea sa cer câteva zile de invoire si sa merg in țară. Sa-i revăd pe ai mei si pe Andreea. Chiar dacă ea nu vrea sa ma vada, eu vreau sa o vad. Mi-e foarte dor de ea.
- Ianis, antrenorul vrea sa vorbeasca cu tine. imi zice căpitanul.
- Ma duc acum.
Ma ridic de pe scaun si mă duc la biroul antrenorului.
- Buna ziua! Ce este, de ce m-ati chemat?
- Am sa-ti dau o scrisoare.
- Pentru mine?
- Da, poftim.
- Multumesc.
- Cu plăcere, poti pleca.
- O zi bună!
- Larevedere!
Ies din birou si deschid scrisoarea. In plic se află o invitație rosie, era invitație la ziua Mariei, verișoara mea. Un motiv mult mai bun pentru a pleca în țară. Ma întorc inapoi la biroul antrenorului si bat la usa. Aud un Da si intru.
- Buna ziua din nou. Am deschis scrisoarea si e o invitație la ziua verisoarei mele.
- Sigur, du-te.
- Este la mine in tara, în România.
- Ah, pai nu stiu ce sa zic...o sa ma mai gandesc. Cand este petrecerea?
- Mâine.
- Nu am prea mult timp de gândire.
- Asa e.
- Ianis, pentru ca esti un băiat bun, ambițios și muncitor, am sa te las.
- Va multumesc! spun si dau mana cu el. Cat pot sta in tara?
- Mâine e petrecerea, a doua zi vei fi obosit de la petrecere, hmmm iti voi da o săptămână.
- Va multumesc din nou mister!
- N-ai pentru ce, la multi ani verisoarei tale!
- Mersi!
Ies fericit din birou stiind ca merg in tara. Abia astept sa ma revăd cu toti, mai ales cu Andreea. Acum ar trebui să ma duc sa-i cumpăr ceva si sa-mi iau bilet de avion.
***
După orele petrecute prin mall i-am luat o borseta neagră și o camasa alba si lunga. Chestiile astea sunt pe gustul ei si ar trebui sa-i placa.
Andreea pov.
Doar ce-mi terminasem dusul si aud o bătaie in usa camerei. O deschid si pe e isi fac apariția Maria si Bianca.
- Buna! le salut.
- Buna! imi zic ele.
- Cu ce ocazie pe aici? le intreb.
- Mâine e ziua mea si ti-am adus o invitație, mai multe găsești pe invitație.
- Apropo, tematica este nergru-rosu. Daca ai putea, ar fi indicat sa-ti iei o rochie rosie si lunga ca sa ne asortam. imi zice Bianca.
- Sigur. Altceva?
- Cam atat, nu? o intreaba Bianca pe Maria.
- Ar mai fi ceva, maine venim la tine ca sa ne pregătim toate. Apoi plecam spre Bucuresti.
- Bine, ma anuntati cand veniti.
- Te voi suna.
- Okay.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...