CAPITOLUL 21

358 14 0
                                    

Autor pov.

A trecut o lună de la toate întâmplările. O lună în care niciunul nu si-a mai vorbit, o lună în care nimeni nu si-a mai scris însă amândoi se gandeau la celălat.

Andreea desi părea puternică asa cum ar fi vrut, pe dinăuntru era slaba si lipsita de puteri. Aproape in fiecare noapte plângea dupa el.

Nici Ianis nu prea se ținea tare. Ziua era el, cel vesel, talentat si cu umor, noaptea era alt om, trist si lipsit de viata.

Amândoi se gandeau la unul la  celălalt. Ce face? E bine? Si-a gasit pe altcineva? E fricit/a? Ne vom împăca?  Insa orgoliul era prea mare, te face puternic dar nu și fericit.

Credeti ca se vor impaca?

După cât timp credeti ca se vor împaca, daca o vor face?

Haideți aflăm...

Andreea pov.

Azi este duminică, azi nu facem antrenamente. Azi ies sa ma distrez. De la un timp am început să ies mai des. In general fetele dupa o despărțire devin mai "needucate". Se îmbracă prea vulgar, incep sa bea, sa fumeze, își fac o schimbare totală de look. Însă, eu doar părul mi l-am schimbat, în rest sunt eu. De ce sa ma schimb din cauza unei persoane care nu merita? Dar eu de ce vorbesc despre asta? Sa schimbam subiectul.

Ma dau jos din pat si imi fac rutina apoi ma îmbrac intr-un trening negru si niste adidași Nike, tot negri. Închid usa camerei si cobor sa iau micul dejun.

- Neața! le zic băieților.

- Neața! ma salută Ganea.

Cel mai bine ma inteleg cu George si Eric. Eric imi este aproape ca un tata. Il respect foarte mult, iar George imi este frate. Peste tot unde ma duc imi fac cate o familie noua.

- Buna dimineata! ne salută mister.

- Buna dimineata! ii răspundem.

- Andreea putem vorbi ceva? ma intreaba.

- Sigur.

Ne îndepărtăm de băieți și zice:

- Andreea aseară la meci a fost si domnul Mirel.

- Rădoi ?

- Da, te-a văzut și mi-a zis că-i place de tine. Ii place modul în care joci mai ales preluarile.

- Ăm, mersi..

- Ti-am zis pentru că (,) cred ca te va lua la națională.

- Națională? Ce?

- Da, nu stiu sigur.

- Mda, nu prea cred. Am mult de muncit pentru a ajunge la Nationala României plus ca eu dupa cum ti-am mai zis, nu practic fotbalul pentru a face o meserie, il practic pentru ca asta e un hobby. Meseria mea e alta.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum