Andreea pov.
După un drum destul de obositor ajung la academie. Ii salut politicos pe băieții le care i-am intalnit prin academie iar apoi intru in camera mea. Imi las micul bagajel într-un colț al camerei și ma arunc direct in pat. Deschid telefonul sa vad cat e ceasul si vad un mesaj de la Tudor Băluță "Buna, te-a rugat Ianis sa-l suni sau sa-i dai mesaj, ceva, orice, ca sa discutați!". Decid să răspund la mesaj si-i zic: "Buna si tie! Despre ce sa vorbim?" Tudor: "Despre voi doi, asa mi-a zis." Eu: "Despre noi doi i-am zis eu ceva, asa ca nu mai are rost sa discutam." Tudor: "Eu nu te oblig. Ce e la voi doi e treaba voastră, eu nu mă bag." Eu: "La noi nu e nimic, nu mai contează. Altceva?" Tudor: "Atât, pa." Eu: văzut.
Despre noi doi, hai ca rad. El nu înțelege când îi explica omul ceva. Era mai destept, dar de cand s-a dus in Belgia s-a dus si desteptaciunea. In fine, ar fi bine sa-mi fac un dus ca sa ma relaxez.
După dusul fierbinte cobor la masa pentru a lua ceva de mâncare. Mănânc, mai vorbesc cu băieții una,alta iar apoi revin in camera mea si ma pun la somn.
***
Si din nou este dimineata, abia astept sa începem antrenamentele. Ele sunt singurele modalitati care ma fac sa uit de tot pentru câteva ore. Peste trei săptămâni voi pleca de aici deoarece voi începe cursurile. Aceasta vara a fost una plină, păcat ca e pe sfârșite. Mi-aș fi dorit să fie mai lungă, toată lumea vrea asta.
Ma dau jos din pat si ma duc la baie. Ma spăl pe față apoi imi continui rutina din fiecare dimineata. După ce termin, ma îmbrac in echipament si plec.
- Salut, băieți! le zic lui Ganea si Ciobanu.
- Salut si tie. Ce faci, cum a fost la petrecere?
- Bine fac, a fost destul de frumos.
- Sper ca s-a distrat sora mia. imi zice Ganea râzând.
- La petrecere da, în afară petrecerii, nu.
- De ce?
- Vorbim dupa antrenamente.
- Cum doresti.
***
Mai aveam putin până terminam antrenamentele si mister, da, la antrenamente ii zic mister, imi zice:
- Andreea, opreste-te!
- De ce, nu fac bine?
- Ba da, faci dar ai un vizitator. spune si arata in spatele meu.
Ma uit in spate vrad sa-mi vad vizitatorul. Mda, ce mai vizitator.
- Putem continua antrenamentul? il intreb.
- Cum doresti. imi zice acesta uitandu-se la Ianis.
***
Stăteam de vorbă cu fratele meu, George Ganea, si-mi aduc aminte ca mi-am uitat cerceii in vestiar.
- Mă, mi-am uitat cerceii in vestiar, vin imediat.
- Ce faceai cu ei acolo?
- I-am avut la urechi si apoi i-am lăsat în vestiar ca sa nu-i pierd pe gazon.
- Bine, du-te.
Ma duc liniștită către vestiar si cand sa pun mana pe clanta usii ca s-o deschid, o alta mână isi face apariția peste a mea si ma opreste. Nu ma uit la el, deoarece mi-am dat seama cine e. Totusi, apas pe clanta si usa se deschide, eu intrând pe ea iar el rămânând la usa.
- Hai sa vorbim. imi zice dar nu-l bag in seama. Te rog, asculta-ma!
Imi gasesc cerceii si apoi trec pe lângă el ca si cum nu ar fi acolo.
- De ce ma ignori? Da-mi un răspuns, zi-mi ceva, orice.
- Pleaca!
- Serios? Nu am venit până aici ca sa plec fara niciun răspuns.
- Atunci așteaptă raspunsul cat vrei, oricum nu-l vei primi.
Ma apuca de încheietura mâinii si ma trage spre el, se apropie din ce in ce mai mult de mine. Ma apropii si eu de el dandu-i o speranță falsă. Cand buzele noastre sunt aproape de a face contact, ma dau la o parte si-i plesnesc una peste fata.
- Auch! Pentru ce a fost asta? Doare.
- Pentru tot, acum pleaca!
- Okay, când ești nervoasă ar fi bine sa nu ma mai apropii de tine, nu te pui cu un jandarm. Dar tot nu plec.
- Atunci ar fi mai bine sa fiu nervoasă mereu, ce zici? Abia scap de tine.
- Chiar vrei asta?
- Momentan, da. Nu pot sa te iert, am trecut peste, am lăsat tot uitării dar nu te pot ierta.
- Și când o vei face?
Nu-i mai zic nimic si-i închid usa in nas deoarece am ajuns in camera. Belgienii ăștia au mult tupeu sau asa e el din totdeauna si eu abia acum il cunosc? Băiatul a venit sa discutați, nimic altceva. I-am zis de atatea ori sa nu o mai faca si zici ca nu are tupeu. Ce vrei să-i faci daca te iubeste!? Ma iubeste? Ma faci sa rad, daca ma iubea nu mai făcea ce a facut. Ei hai, l-a luat si pe el valul o data. O data, a doua oara, vrei sa stam asa pana maine? Cum sa stam? Uite asa, cu stil. Iti arde de glume? Neh, nu prea. Bine, atunci hai la culcare. Dar nu mi-e somn. Ba iti este, culcă-te, esti obosită. Dar pe bune, nu esti șefa tu, asa ca nu ma culc. Stii ca vorbesti singura, nu? Câteodată e bine sa o faci. Hai ca deja deviem de la subiect. La culcare toată lumea. Of, fie. Ai uitat sa stingi lumina.
După ce sting lumina in baie ma pun la somn pentru a ma odihni si a-mi înlătura starea pe care o am.
Ianis pov.
Ti-am zis eu ca nu vei face nimic. Se pare ca ai avut dreptate. Poate ca e mai bine sa mai astept, sau poate...sa gasesc pe altcineva și sa o uit. Alege una din ele. Nu poti sa le alegi pe ambele. Stii dar momentan nu stiu ce sa fac, rămâne de văzut. Pana te iartă mai durează ceva timp, eu zic sa o uiti. E cel mai bine.
CITEȘTI
Destinul
Fanfiction➡️ Ivan Andreea este o frumoasa fata de 20 de ani. Aceasta este in anul doi la academia de jandarmi. Cat de curând a fost trimisă pentru prima data ca supraveghetor la un meci da a Viitorului. ✔ Vreau să-mi cer scuze de acum pentru greselile gramat...