Тринадесета ГЛАВА

559 29 6
                                    

- Не те разбирам! - започна да увърта младия Бурно
- Мисля, че много добре ме разбираш, малкия!
- Смятам, че си се объркал, баща ми! - обърна се към него, а той се засмя
- Франциско осъзнаваш ли, че момичето е в голяма опасност! - засмя се - Наясно ли си, че тази кукличка....рови в миналото на баща си!?
- Не! - отрече
- Франциско! Не ме карай да нараня това момиче!
- Татко нищо не знам за нея! - дишаше тежко
- Така ли, ами това? - хвърли три снимки на масата. Франциско ги взе, а на тях бяха Оливия и той, прегърнати, целувайки се и викайки си.
Сърцето на Франциско сякаш отказа. Езикът му се върза, а тялото му стана неконтролируемо.
- Няма нужда да лъжеш! - засмя се Хорхе - Ще искам нещо от теб!
- Какво? - извика той
- Ще я оставиш..... И ще я накараш най - после да повярва, че баща й е мъртъв! Ако успееш и тя спре да се рови, ще я оставя жива!
-...... Добре, татко.... Ще я оставя!
- Не само това скъпи! Разбий сърцето й и й докажи, че си лош! ЛОШ! НЕКА ПОВЕЧЕ НЕ ТЕ ТЪРСИ! - крещенето му беше жестоко
- Разбрах! - извика - Ще я оставя и ще я убедя да повярва в смъртта на Роджър.
- Добро момче! - потупа главата му и излезе,
Франциско удари с юмрук стената, след което  разкървави ръката си.
- Мамка Му! МАМКА МУ! - крещеше той.

*****
Денят за Оливия беше невероятен.... Видя сестра си, събра се с Франциско и успя да разбере, че той е добър човек.
Животът й беше повече от прекрасен! Беше невероятен!
Но това, което я очакваше беше брутално.
Франциско й се обади и й каза, че до 1 час ще е при нея.
Тя започна да се гласи.... Оправи косата си, обелече си красива рокличка и сложи красиви обеци.

*****
Франциско пристигна и тя слезе при него. Обви ръце в ръцете си около врата му.
Целуна го страстно, а той неотвърна.
- Какво има? - погледна го тя
- Нищо! - отрече той.
- Какво ти има на ръката? - докосна я
- Нищо ми няма! - дръпна я рязко
- Какво ти става? - доближи се тя.
- Не разбирам, как си толкова глупава!
- Моля? - махна ръцете си от раменете му
- Толкова си наивна! - засмя се фалшиво - Не означаваш нищо за мен.... Нищо! Всичко беше игра! И аз я спечелих! Беше ясно, че ще се влюбиш в мен... Всички го правят!
- Но... Историята с майка ти и сестра ми....
- Лъжа! - излъга той - Заблуда! Просто трябваше да те впечатленя! Ти излезе най - коравя орех! Но и с теб се справих! - засмя се
- Лъжеш ме! - сълзите й обляха цялото й лице
- Не! - засмя се, но болката му беше голяма - Напротив! Искаш ли да ти го докажа! - бръкна в джобчето на ризата си - Тази обеца позната ли ти е?
-... МОЯТА! - Извика тя
- Да.... И мислиш ли, защо не ти я върнах? Намерих я на седалката си в деня, в който се запознахме - преглътна шумно - Запазих я за да Ревнува Розита... И се получи.
- Франциско недей! - заплака тя
- И знаеш ли какво? Баща ти е мъртъв! Видях го със собствените си очи! Просто ми беше забавно да гледам как се излагаш! - засмя се, а тя започна да удря гърдите му.  - Достатъчно, сърничке!
- НЕ МЕ НАРИЧАЙ ТАКА! МРАЗЯ ТЕ!
- разплака се тя и избяга горе.
Сърцето му се скъса. Това не беше той... Това не беше той, от както я познаваше.
Ако това беше стария Франциско беше логично да го направи, но това е новият, който е по - добър от всякога!
Толкова много искаше да я предпази, че беше готов да откъсне своето сърце.
Знаеше, че сега ще я боли, но имаше време да го забрави... Тя трябваше да бъде щастлива.
Все още държеше обецата в ръка....
Сложи я отново в джобчето на ризата си и се качи в колата.

*****1 седмица по - късно*****
Оливия не можеше да си намери място. Станалото с Франциско разби крехкото й сърце. Но днес беше много по - важен ден.
Делото за попечителство над малката Дафни.
Оливия тъкмо се беше облякла и връзваше косата си на висока конска опашка.
След като приключи чу звънене на вратата.
Изтича бързо до вратата и отвори без да има престава какво я чака.
Дъхът й секна за миг.
Огледа човека стоящ срещу нея и преглъщаше тежко. Беше му бясна... Бясна!
- Хорхе Бруно - каза с лек тон
- Оливия Перес! - засмя се насреща й.

❤️❤️❤️Е това беше новата част!
Малко е кратка, но нямам особено време!
Надявам се да ви харесва!
Благодаря, че следите с интерес и коментирате.
Какво мислите, че ще стане с Оливия?
Какво иска Хорхе?
Ще вземе ли сестра си Оливия?
ОСТАВА ДА ВИДИМ!
Благодаря Ви за подкрепата! ❤️

The Mafiot who stole my heart - Мафиотът, който открадна сърцето ми Where stories live. Discover now