Франциско стоеше в транс.... Усещаше, че това момиче означава много за него..
Просто трябваше да разбере защо?*****1 седмица по-късно******
Красавицата Оливия и Необуздания Франциско засичаха често погледите си, по една или друга причина.
Днес след работа Оливия реши да излезе през задния вход/служебния.
Взе чантата си и палтото си и търсейки ключовете си в чантата вървеше към изхода. Когато излезе изпусна рязко чантата си. Пред нея стоеше самия Хорхе Бруно и изглеждаше доста ядосан. От едната му страна стоеше мъж две глави по висок от него, а от другата шофьорът му.
- Я виж ти - започна Бруно - Отново се виждаме, красавице?! - засмя се, а веждите на Оливия се сбръчкаха нервно.
- Какво искаш? - направи няколко крачки, но шофьорът на Хорхе застана пред нея - Какъв ти е проблема? - обърна се към Хорхе
- Ти!!! - каза с тежък глас, който звучеше заплашително.
Кимна с глава и мутрите му тръгнаха към нея.
Хванаха я през гърло и насочи пистолет към слепоочието й.
Тя не мръдна. Дъхът й секна и за миг изгуби и ума и дума...
Тишината траеше дълго, но след това, Хорхе нареди на мутрите си да вкарат момичето в буса.
Тя беше на крачка да бъде напъхана, но изведнъж се чу силен вик.
- Татко пусни я! - гласът му озвучи наоколо. Хорхе се обърна, а Оливия замръзна.
- Прибирай се, сине, имам работа!
- Веднага я пусни! - доближи се, но един от мъжете насочи оръжието, към челото й. - Татко! - Хорхе погледна смразяващо хората си, а след тоя въздъхна.
- Пуснете я! - изведнъж Оливия се озова на пода. Франциско се доближи и я повдигна.
Хорхе беше бесен, просто кимна на хората му и се качиха в колите и отрпрашиха.
Оливия се изправи с помоща на спасителя си.
- Нямаше нужда! - знаеше, че той не я помни и, че това беше просто добър жест. Тя тръгна в една от посоките.
- Винаги си била толкова опърничава, сърничке! - засмя се, а тя рязко се обърна
- Франциско? - очите й се насълзиха
- Любов моя!? - засмя се, а тя скочи в ръцете му. Той я целуна.
- Ти се върна!
- Не напълно! - каза той
- Как така? - погледна го объркана
- Оливия аз...... - каза тихо❤️❤️❤️Това е новата глава, дано ви харесва! Благодаря за подкрепата! ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
The Mafiot who stole my heart - Мафиотът, който открадна сърцето ми
Fanfiction¶НОВАТА КНИГА Е В ПРОФИЛА МИ¶ ‼️Тази история не е като другите! Защо ли? Защото в тази история се доказва, колко жесток е света, колко лоши хора има и как ние сме пионка в ръцете на хората с пари и власт! Ще ви запозная с Роджър Перес... "шофьор на...