Park_Yeol: Baekhyun aşk böyle bir şeyse vazgeçtim aşık olmaktan :'(
BaekHyun: Heyy dur ne oldu?
Park_Yeol: Bana dediğin şeyi izledim ama sinirlerim altüst oldu. İnsan sevdiğinin önünde küfür eder mi ?
BaekHyun:Ne küfürü ya ne izledin sen?
Park_Yeol: İşte dediğin şeyi izledim. Orada Fuck Me diyordu. Niye kendine küfür ediyorsun ki?
Ben s*kim diyorsun. Gerçekten çok ayıp. Ben yazarken bile utanıyorum. 😶
BaekHyun:Aman Tanrım Chanyeol ㅋㅋㅋㅋㅋ
Park_Yeol: Nedir bu kadar komik olan acaba ?
BaekHyun:Sen ciddisin...
İngilizcen kaçtı senin?
Park_Yeol: Yani pek iyi değildi. En nefret ettiğim derslerden biriydi. Zaten hep uyurdum veya kaçardım.
BaekHyun:Belli.
Chanyeol nasıl açıklasam bilemiyorum. O aslında küfür değil.
Park_Yeol: Ya ne o zaman
BaekHyun:Yok ben yapamayacağım.
Evet Chanyeol o küfür. Ne yazık ki bazı insanlar kaba ve kötü. 😥
Park_Yeol: Birde bana gülüyordun.
Herneyse...
Özür dilerim.
BaekHyun:Neden özür diliyorsun?
Park_Yeol: Baekhyun yine yapamadım. Çok midem bulandı. Sonuna kadar izleyemedim.
Ben çok utandığımı hissettim.
Sanki boşuna zaman kaybediyormuşuz gibi hissediyorum. Neden sana mesaj attıysam.
BaekHyun:Chanyeol ne utanılacak ne de özür dilenecek hiçbir şey yok.
Bir insanı arzulamak gayet saf bir duygu. Her ne kadar izlemek kötü de olsa arzulamak kötü değildir emin ol.
Bu arada hemen pes etmek yok öyle. Daha hiçbir şey yapmadık bile. Ben o tanıdığın psikolog adaylarından değilim. Olacak her şey.
Yavaş yavaş.
Sadece biraz sabır lazım okey?
Bak sana ne diyeceğim yarın yine kafeteryanın önünde buluşalım.
Park_Yeol: Niye ki?
BaekHyun:Koskocaman bir kampüsümüz var. Elbet orada seni etkileyebilecek bir bayan vardır. Benimde yardımım ile seni biraz sosyalleştirmemiz lazım. Biraz kadın tanı ki kafanda bir değerlendirme yapabilesin.
Park_Yeol: Ama benim yarın bir işim var.
BaekHyun:Yarın da benim tek boş günüm. Çok mu önemli ki ?
Park_Yeol: Evet 2 yıldır kaldığım dersten yarın tekrar kalıp 3. yıla tamamlamayı düşünüyorum.
BaekHyun:Neden 2 yıldır kalıyorsun? Resim çizmek senin işin .
Park_Yeol: Bir mankene ihtiyacım var onu çizmem gerek.
BaekHyun: Eeee tamam ben senin için manken olurum. Bunun için mi 2 yıldır kalıyorsun yani. Resim çizmek senin uzmanlık alanın.
Park_Yeol: Öyle değil işte Baekhyun.
BaekHyun: Anlamıyorum daha ne olabilir ?
Park_Yeol: Çıplak çizmem gerek.
♧Seri bölüm atmaya devam eden bir adet yazar 😋
İlginiz için çok teşekkür ederim. Neredeyse kitabımı önerdiğim çoğu kişiden geri dönüt alabildim. Zarif ve güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.
Mavi Kalın ♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Summer Rain
FanfictionPark Chanyeol filofobi hastasıydı... ° ° Yaz Yağmuru gibiydi senin aşkın sevgilim. Ne soğuktu ne sıcak. Alevlerin içindeyken aradığım ferahlıktı. Öyle bir yağdın ki gönlüme ne kokun gitti ne de tenimde bıraktığın ıslaklığın. Ve bir gün kalbin taşla...