16

224 52 3
                                    


Luhan - Baekhyun - Kyungsoo özel konuşma

Xiao.Lu: Baek bir gelişme var mı?

BaekHyun: Luhan herşey çok karışık. Tam bir teşhis bile koyamıyorum. Düşünmekten başım ağrıyor.

BaekHyun: Bana yetimhaneden gelmediğini söyledi. Hatta içip içmediğimi sordu.

BaekHyun: Sonra , yine aynı şeyi yapmaya çalışıyorlar , boyalarımı kıracaklar gibisinden şeyler söyledi.

Xiao.Lu: Boya ne alaka ya ?

DKyungsoo: Bence konuyu Psikoloji bölümünden bir Hocaya anlatmalıyız. Bu bizi aşar.

BaekHyun: Hayır yapamayız. Bunu sende biliyorsun.

Xiao.Lu: Soo gidip hocalara söyleyelim de Baekhyun'un kariyeri başlamadan bitsin değil mi? Direk onu buradan şutlarlar.

DKyungsoo: Ne yapmayı planlıyorsunuz o zaman ? Delinin teki ile karşı karşıya olduğumuzun farkındasınız diğe düşünüyorum. Herşeyi elimize yüzümüze bulaştırmadan onu bir hastaneye yatırmalıyız.

BaekHyun: Ya söyledikleri doğruysa?

Xiao.Lu: O zaman bunun ikizi falan mı var ? Onun yerine geçmiş olabilir mi?

DKyungsoo: Yada çift kişilikli. Biri yetim , birinin ailesi var.

Xiao.Lu: Durun olayı buldum sanırsam. İlk önce yetimhanede yaşıyordu ama sonra koruyucu ailesi oldu. Yada öz ailesi yeniden aldı.

BaekHyun: Kafamı karıştırmak dışında başka bir şey yapmıyorsunuz.

BaekHyun: Bana ergenliğimin zirvesinde hiçbir kadından etkilenmemem ailemin gözünden kaçmadı dedi.

Resim çizmeye 7 yaşımda annem istediği için başladım da demişti. O zaman 7 yaşından itibaren bir ailesinin olduğu kesin.

DKyungsoo: Peki üniversitenin ilk senesi neden yetimhane bursu almış?

Xiao.Lu: Belki 7 yaşından önce bir ailesi yoktur. Koruyucu aile almıştır ve yetimhane de desteğini çekmemiştir.

BaekHyun: Bana hep annesinden bahsediyor. Öz değilse bu kadar sevmesi normal mi?

DKyungsoo: Nasıl bir karmaşanın içine düştük ?  Ben ağlamak istiyorum.

Xiao.Lu: Gençler bu böyle olmayacak. En zekiniz olarak olaya el atıyorum. Yarın tekrar arşiv odasına sızıp hangi yetimhaneden burs aldığına bakıyoruz.

DKyungsoo: Haklısın. Mutlaka oraya nasıl geldiğini ve hangi ailenin aldığını öğrenebiliriz.

Yada bir ailenin alıp almadığını.

BaekHyun: Chanyeol'den gizli bir şey yapmak beni çok rahatsız ediyor. Onun güvenini kaybetmek istemiyorum.

DKyungsoo: Baekhyun senin ilk hastan diğe bu kadar hassas olman normal. Ama biz doğru olanı yapıyoruz. Daha iyi olması için. Bu kadar bağlanman yanlış. Umarım kısa sürede bunu anlarsın.

Xiao.Lu: Soo haklı.

BaekHyun: Ben onu artık hastam olarak görmüyorum.

Xiao.Lu: Baek dur. Bana bugünlük bu kadar heyecan yeter. Yukarıdaki mesajı okumamış gibi yapıp uyuyorum. İyi geceler.

DKyungsoo: İşin sonunda hasta olan ben çıkarsam şaşırmayın.




♧ Hepinizin beyni yandı farkındayım. Yakın zamanda herşey ortaya çıkacak merak etmeyin.

Yazım yanlışlarım varsa affola.

Sizi ve getirdiğiniz herşeyi seviyorum.

Mavi Kalın. ♧

The Summer RainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin